Çfarë duhet të hani për të pasur një lëkurë të bukur?

Kolagjeni

Për të qenë e shëndetshme, rrezatuese dhe elastike, lëkura duhet të jetë e pasur me kolagjen.

 

Kolagjeni është një proteinë e rëndësishme që përbën epidermën (shtresën më të jashtme të lëkurës sonë) dhe indet lidhëse të lëkurës. Është përgjegjës për vetitë e lëkurës si qëndrueshmëria, tonifikimi, forca dhe elasticiteti. Por jo vetëm kaq: ndihmon edhe zhvillimin e organeve, nxit shërimin e plagëve dhe indeve, kontribuon në riparimin e kornesë, mishrave të dhëmbëve dhe kokës, kockave dhe enëve të gjakut.

Një nga shkaqet që duhet t'i atribuohet shfaqjes së rrudhave të para është humbja e kolagjenit. Ulja fiziologjike e kësaj proteine ​​fillon rreth moshës tridhjetë vjeç, pas moshës dyzet vjeçare trupi ynë fillon të humbasë rreth 1% të kolagjenit në vit dhe mesatarisht në të tetëdhjetat prodhimi i saj mund të ulet në përgjithësi me 75% krahasuar me atë të të rinjve.

Shkaqet e plakjes së lëkurës

Përveç rritjes së moshës, ka faktorë të tjerë që kontribuojnë në humbjen e kolagjenit - dhe për rrjedhojë në plakjen e lëkurës - si p.sh.

 

  • akumulimi i radikaleve të lira në trup, të cilat dëmtojnë qelizat (procesi i oksidimit) dhe nxisin plakjen e parakohshme. Kjo mund të zbulohet me anë të testit të stresit oksidativ, i cili realizohet lehtë përmes një mostre gjaku
  • një dietë e pabalancuar, veçanërisht nëse është e pasur me sheqerna të thjeshta;
  • zakoni i pirjes së duhanit;
  • alkoolizmi;
  • disa sëmundje, të tilla si psoriasis dhe dermatit;
  • ekspozimi ndaj rrezatimit të dritës, jo vetëm ai i emetuar nga atmosfera (rrezet diellore UV), por edhe ai i pajisjeve elektronike që lëshojnë dritë blu (kompjuterë, smartfonë, tablet, etj.). Ekspozimi ndaj dritës ka efekt si të dehidrimit të lëkurës, ashtu edhe të rritjes së stresit oksidativ, i cili vepron drejtpërdrejt në reduktimin e fibrave të kolagjenit;
  • ndotja atmosferike, pasi përshpejton plakjen e lëkurës dhe përforcon dëmtimin e rrezeve UV. Për këtë arsye kremi kundër diellit duhet të aplikohet gjithmonë në fytyrë, si në ditët me diell ashtu edhe në dimër. Do t’ju sugjeronim këtu MADARA PLANT STEM CELL SPF30, për një efektshmëri maksimale;
  • stresi, i cili shkakton rritje të kortizolit (hormoni i stresit) dhe reduktim të sistemit imunitar.

Ushqyerja për lëkurë të shëndetshme dhe me shkëlqim

Për të pasur një lëkurë të bukur dhe të shëndetshme, është thelbësore të ndiqni një dietë të ekuilibruar, e cila përfshin të gjithë lëndët ushqyese që mbrojnë dhe mbajnë lëkurën elastike.

Në veçanti, na duhen:

 

  • Ujë. Çdo ditë duhet të pini të paktën 1.5 litra lëngje, duke u përpjekur të parandaloni ndjesinë e etjes, pasi kjo tashmë është shenjë e dehidrimit dhe kjo e fundit përkeqëson elasticitetin e lëkurës.
  • Drithëra të plota. Konkretisht, tërshëra është shumë e pasur me fibra të tretshme dhe karbohidrate komplekse, përmban gjithashtu sasi të lartë të hekurit bimor (hekur jo hemik, pra më pak i absorbueshëm se ai i ushqimeve me origjinë shtazore), por edhe fosfor, kalcium, vitaminat grupi B, vitamina E dhe silic.
  • Peshku . Një dietë për mbrojtjen e lëkurës duhet të përfshijë konsumimin e peshkut 3-4 herë në javë, duke përfshirë kryesisht salmonin dhe tonin. Të dy këta peshq janë të pasur me Omega-3, acide yndyrore që sjellin shumë përfitime për trupin tonë, duke përfshirë lëkurën, dhe që janë gjithashtu një nga ushqimet e pakta të pasura me vitaminë D. Vitamina D është shumë e dobishme për lëkurën, ndihmon për ta mbajtur atë të freskët dhe i jep asaj një pamje të përgjithshme më të shëndetshme.
  • Perime jeshile, si asparagu, spinaqi dhe brokoli. Në veçanti, asparagu përmban vitaminë E, e cila është thelbësore për shëndetin e lëkurës. Vitamina E kontribuon, në fakt, në zhvillimin e muskujve dhe indeve, duke e bërë lëkurën më të tonifikuar dhe duke shmangur formimin e rrudhave.
  • Ushqimet e pasura me zink. Zinku është një mineral i nevojshëm për të mbajtur lëkurën të shëndetshme dhe rrezatuese, pasi nxit rinovimin e indeve të lëkurës dhe shërimin e plagëve. Është gjithashtu i dobishëm për trajtimin e akneve, psoriasis, zbokthit, dermatitit dhe lëkurës së thatë.

Ushqimet që stimulojnë prodhimin e kolagjenit

Disa ushqime stimulojnë prodhimin e kolagjenit në trup dhe na ndihmojnë të mbajmë një lëkurë të tonifikuar dhe elastike. Ja cilat janë:

-Palca e eshtrave:

Pjesa më e madhe e palcës së eshtrave përbëhet nga kolagjeni dhe është gjithashtu shumë e pasur me prolinë dhe glicinë, proteina thelbësore për shëndetin e lëkurës. Për shembull, përgatitja e lëngut me palcë do të ndihmojë në nxjerrjen e kolagjenit që e përbën atë dhe do t'i sigurojë trupit përfitimet e tij natyrore.

-Produktet e qumështit

Aminoacidet e pranishme në produktet e qumështit rrisin rigjenerimin e kolagjenit në trup.

     -Frutat e kuqe

Frutat e kuqe janë një koncentrat antioksidantësh. Drita jeshile për luleshtrydhet, mjedrat, boronicat, manaferrat dhe rrush pa fara.

      -Kivi

Kivi është një frut shumë i pasur me vitaminë C, një antioksidant i fuqishëm. Prandaj mund të rrisë shumë prodhimin e proteinave të kolagjenit. Përveç kësaj, ai përmban vitaminë E, e cila është e rëndësishme për mbajtjen e lëkurës të re dhe të fortë.

     -Avokado

 

Avokado ka veti antioksiduese dhe është e pasur me vitaminë E, e cila parandalon në mënyrë efektive humbjen e kolagjenit që ndodh pas një moshe të caktuar.

     -Salmon

Në mënyrë që kolagjeni të sintetizohet nga trupi ynë, disa proteina duhet të aktivizohen. Zinku, i pranishëm me bollëk në salmon, e kryen shumë mirë këtë veprim.

    -Hudhra

Hudhra është e pasur me squfur, një mineral që nxit shumë prodhimin e kolagjenit dhe ndihmon në mbrojtjen e lëkurës nga plakja e parakohshme.

 

Së fundi, është e rëndësishme të mbani mend se bukuria e lëkurës përcaktohet jo vetëm nga një dietë e shëndetshme dhe e larmishme, por edhe nga predispozita gjenetike, kujdesi dhe higjiena e rregullt, pushimi i mirë dhe një mënyrë jetese aktive.