Keshilla për një agjërim të shëndetshëm

Agjërimi gjatë Ramazanit mbart një rrezik të lartë të dehidrimit pasi ushqimi dhe pijet janë të kufizuara para lindjes së diellit dhe pas perëndimit të diellit. Për më tepër, pasi agjëruesit inkurajohen të zgjohen shumë herët për të ngrënë syfyrin (ose vaktin para agimit), privimi i gjumit dhe dehidrimi mund të çojnë në dhimbje koke.

“Agjërimi i shëndetshëm është i mundur nëse konsumoni ushqimet e duhura dhe në sasinë e duhur”.

Ja disa këshilla për agjërim të shëndetshëm:

1. Mos e anashkaloni syfyrin (vaktin para agimit)

Siç thotë shprehja, 'mëngjesi është vakti më i rëndësishëm i ditës'. Dhe gjatë Ramazanit, ai bëhet edhe më i rëndësishëm! Edhe pse anashkalimi i syfyrit për të pasur gjumë të pandërprerë mund të tingëllojë tërheqës, nuk duhet.

Kalimi i syfyrit zgjat periudhën e agjërimit pasi trupi juaj do të duhet të mbështetet në vaktin e mëparshëm për t'ju siguruar të gjitha lëndët ushqyese dhe energjinë deri në Iftar. Për shkak të orëve më të gjata të agjërimit, ka më shumë gjasa të ndiheni të dehidratuar dhe të lodhur gjatë ditës. Për më tepër, anashkalimi i syfyrit gjithashtu inkurajon ngrënien e tepërt gjatë Iftarit, gjë që mund të shkaktojë shtim të pashëndetshëm në peshë.

2. Mos e teproni gjatë iftarit

Ashtu siç nuk këshillohet të anashkaloni syfyrin, ngrënia e tepërt kur është koha për të prishur agjërimin mund të dëmtojë trupin tuaj.

Iftari duhet të jetë një vakt i ekuilibruar, me vlera ushqyese! Ngrënia e tepërt dhe konsumimi i tepërt i ushqimeve me shumë yndyrë në veçanti mund të rezultojë në dispepsi dhe shtim në peshë. Ngadalësoni dhe shijoni çdo kafshatë të ushqimit tuaj.

3. Shmangni ngrënien e ushqimeve të skuqura, ushqimeve të kripura dhe ushqimeve me shumë sheqer

Nuk është e pazakontë që agjëruesit të shpërblehen me pjata të pasura, të yndyrshme, të skuqura dhe me sheqer në kohën e vaktit. Ndërsa këto ushqime ju bëjnë të ndiheni mirë në një afat të shkurtër, ato mund ta bëjnë më të vështirë agjërimin e ditës së nesërme.

Përveç shtimit të pashëndetshëm në peshë, konsumimi i ushqimeve të yndyrshme dhe me sheqer gjithashtu shkakton plogështi dhe lodhje. Ju duhet të kufizoni marrjen e kripës, veçanërisht gjatë syfyrit (vaktit para agimit), pasi kjo rrit etjen.

 

Në vend të kësaj, provoni të përfshini ushqime nga të gjitha grupet kryesore ushqimore, duke përfshirë frutat dhe perimet, orizin, si dhe mishin. Konsumimi i ushqimeve të pasura me fibra gjatë Ramazanit është gjithashtu ideal pasi ato treten më ngadalë se ushqimet e përpunuara, kështu që ju ndiheni të ngopur më gjatë.

4. Pini sa më shumë ujë

Pirja e sa më shumë ujit ndërmjet iftarit dhe syfyrit (vakti para agimit) zvogëlon rrezikun e dehidrimit gjatë agjërimit.

Bëni çdo përpjekje për të pirë të paktën 8 gota lëngje në ditë para agimit dhe pas perëndimit të diellit. Lëngjet përfshijnë lëngje frutash, qumësht, pije dhe supa, por uji është zgjidhja më e mirë. Idealisht, ju duhet gjithashtu të reduktoni pijet me kafeinë si kafeja, çaji dhe kola, pasi këto kanë një efekt diuretik dhe nxit humbjen e lëngjeve.

Një dietë e ekuilibruar është çelësi i agjërimit të shëndetshëm gjatë Ramazanit. 

Klinika FitHealth ju uron një agjërim të lehtë dhe të pranuar!