Këshilla për të përgatitur një mëngjes të shëndetshëm për fëmijën tuaj!

Mëngjesi: Çelësi për t'u rritur të shëndetshëm

 

Mëngjesi është një vakt i rëndësishëm për fëmijët në rritje. Studimet tregojnë se ata që hanë mëngjes kanë tendencë të kenë frekuentim më të lartë të shkollës, më pak vonesë dhe më pak dhimbje stomaku të shkaktuara nga uria në mëngjes. Rezultatet e tyre në teste janë më të larta, ata përqendrohen më mirë, zgjidhin problemet më lehtë dhe kanë koordinim më të mirë të muskujve. Fëmijët që hanë mëngjes gjithashtu kanë më shumë gjasa të mbajnë një peshë të shëndetshme. Nëse fëmijët tuaj hanë në shtëpi apo në shkollë, sigurohuni që ata të hanë një mëngjes të ushqyeshëm çdo ditë.

 

  • Përgatitni një vakt mëngjesi të shpejtë dhe të lehtë

Filloni ditën e fëmijës suaj me një mëngjes të ekuilibruar që përfshin një shumëllojshmëri ushqimesh të pasura me lëndë ushqyese. Provoni disa nga këto opsione të shpejta dhe të lehta:

 

-Tost me drithëra të plota i lyer me gjalpë kikiriku;

-Vezët e ziera

-Tërshërë e ngrohtë me ginger dhe kanellë

-Omletë me perime

-Drithëra me qumësht dhe me feta banane

-Bollgur i mbushur me arra të copëtuara dhe luleshtrydhe të prera në feta

-Smoothie që përfshin qumësht, spinaq, banane të ngrirë dhe gjalpë kikiriku

-Jogurt, granola me drithëra të plota dhe boronica

  • Bëni një Bar Mëngjesi

Lërini fëmijët tuaj të krijojnë mëngjesin e tyre me një bar mëngjesi. Një bar mëngjesi përfshin një shumëllojshmëri ushqimesh për t'u përzier. Të vegjëlve u pëlqen të krijojnë kombinime të pazakonta duke përzier, grumbulluar dhe organizuar përbërësit. A do të bashkojë gjalpin e kikirikut, manaferrat në një waffle? Apo do të hedhë tek kosi arrat dhe frutat? Pavarësisht se çfarë kombinimesh ushqyese krijojnë, ata do ta pëlqejnë ndjenjën e kontrollit që ofron një bar mëngjesi. Këtu janë disa ide:

-Cereale me drithëra integrale, waffles, tortilla, bukë ose kifle

-Gjalpë kikiriku

-Kos me pak yndyrë ose pa yndyrë

-Gjizë

-Ullinj

-Reçel fiku ose kajsi

-Shumëllojshmëri frutash të prera në feta si banane, luleshtrydhe, dardha ose fruta pylli

-Mollë të gatuara ose komposto frutash

-Feta djathi

-Fruta të thata të copëtuara

-Rrush të thatë dhe boronica

-Qumësht me pak yndyrë ose pa yndyrë

-Vezë të ziera

  • Shtoni elemente ushqyes gjatë gatimit të drithërave

Për një mëngjes të shkëlqyeshëm e të shëndetshëm, shtoni shije të ndryshme në drithërat e gatuara.

Përdorni lëng frutash - mollë, portokall ose lëng tjetër - ose qumësht me pak yndyrë ose pa yndyrë si lëngje gjatë gatimit.

Tek drithërat e gatuar, përzieni frutat e copëtuara (mollë, luleshtrydhe, banane, kivi), fruta të thata (kajsi të copëtuara, papaja, hurma, rrush të thatë, boronicë) ose arra dhe fara.

Shtoni shijen me erëza: kanellë, ginger.

Nëse ngrënia e mëngjesit në shtëpi thjesht nuk është një opsion për fëmijën tuaj, zbuloni nëse mëngjesi i shkollës është i disponueshëm. Ose përgatitini një mëngjes të cilin mund ta hanë në autobus ose kur të shkojnë në shkollë. Ju jo vetëm që do t'i inkurajoni fëmijët tuaj të ushqehen në mënyrë të shëndetshme, por do të ushqeni trupin dhe mendjen e tyre në rritje për sukses.