5 keqkuptimet më të shpeshta të pacientëve

1. Ngrënia e karbohidrateve do t'ju shëndoshë!  
Karbohidratet janë burimi kryesor i energjisë së trupit.  Në mungesë të tyre, trupi do të përdorë proteinat dhe yndyrnat për energji. Burimet e shëndetshme të karbohidrateve, të tilla si: perimet, frutat dhe bishtajoret, janë gjithashtu një burim i rëndësishëm i lëndëve ushqyese, si kalciumi, hekuri dhe vitaminat B. Ato nga të cilat duhet të keni kujdes janë karbohidratet e rafinuara  Për shembull, buka, bagels, waffles, drithërat, orizi i bardhë, makaronat. Jini të kujdesshëm me sasinë e këtyre ushqimeve dhe kohën në të cilën ato hahen. 

2. Vezët janë të këqija për ju, sepse ato janë të pasura në kolesterol.
Megjithëse vezët përmbajnë pak kolesterol, sasia e yndyrës së ngopur që hamë ka më shumë ndikim në sasinë e kolesterolit në gjak sesa kolesteroli që marrim nga ngrënia e vezëve. Përveç kësaj, vezët janë të pasura në proteina dhe vitamina A, B2, B12, D, jod dhe folate. Vezët e ziera janë ushqime të shkëlqyera. Mënyra më e mirë për të gatuar vezët është t'i zieni ose t'i bëni të rrahura.  

3.Të gjitha yndyrnat janë të këqija për ju!

Jo të gjitha yndyrnat janë të dëmshme. Yndyrnat na ndihmojnë në përthithjen e vitaminave A, D, E dhe K, të ashtuquajturat vitamina të tretshme në yndyrë dhe marrin pjesë në proceset e termorregullimit (ndihmojnë trupin për t'na mbajtur ngrohtë). Llojet e yndyrave që janë të dobishme për ne janë në formën e avokados, ullinjve, peshkut, arrave dhe farave.  Kur bëhet fjalë për vajrat e gatimit, truku është të jeni të ndërgjegjshëm dhe të përdorni vajra që kanë një pikë të lartë tymosjeje.  Mos e përdorni shumë (deri në një lugë çaji ose dy është mirë). Vajrat e parafinuar si avokado, vaj ulliri, vaj kokosi dhe ghee kanë të gjitha pika të larta të tymosjes dhe për këtë arsye mund të ngrohen dhe të përdoren në mënyrë të arsyeshme në gatim.  Yndyrnat që janë të dëmshme janë vajrat e farave të rafinuara, industriale dhe bimore, të cilat mund të shkaktojnë dëme në zemër, tru dhe enët e gjakut.  

4. 'Pa yndyrë ose me pak yndyrë janë opsione më të shëndetshme'.

E vërteta është se produktet me pak yndyrë janë shpesh të lidhura me sheqer, sepse diçka duhet ta intensifikojë shijen.  Prandaj, prodhuesit e ushqimit priren të shtojnë përbërës të tjerë, veçanërisht sheqer, miell, ngjyrues dhe kripë në produktet me pak yndyrë, por këto të fundit shtojnë kaloritë totale të produktit.

5. Humbja e peshës është një proces linear

Humbja e peshës zakonisht nuk është një proces linear, siç mendojnë shumë njerëz. Disa ditë dhe javë mund të humbni peshë, ndërsa gjatë të tjerave mund të shtoni pak. Kjo nuk përbën shkak për shqetësim. Është normale që pesha e trupit të luhatet me disa kilogramë. Për shembull, ju mund të mbani më shumë ushqim në sistemin tuaj të tretjes ose të mbani më shumë ujë se zakonisht. Kjo është edhe më e theksuar te femrat, pasi pesha e ujit mund të luhatet ndjeshëm gjatë ciklit menstrual. Për sa kohë që tendenca e përgjithshme është në rënie, pavarësisht se sa shumë luhatet, do të keni sukses të humbni peshë afatgjatë.

Aksesoni Shërbimet

Në FitHealth Clinic do të gjeni shërbimet më të mira për të përmirësuar jetën tuaj.