KAFEJA .. ç’jemi realisht duke pirë?

Mos e pini asnjëherë kafen esëll!  Zgjimi dhe pirja e një filxhani kafe me stomakun bosh është rutina e përditshme për shumë njerëz!  Por ky është një veprim agresiv ndaj stomakut!  Sidomos nëse filxhani i kafesë pasohet nga një cigare! 

Rritja e aciditetit të gjeneruar nga kafeina në stomakun bosh te subjektet e ndjeshme, mund të shkaktojë lezione në murin e stomakut me shfaqjen e refluksit gastro/ezofageal, gastritit, apo ulçerës.  Konsumi i kafesë me pak qumësht nuk e pengon sekretimin e acidit klorhidrik, ndaj është e nevojshme të hani një ushqim solid para pirjes së kafesë për të kontrolluar veprimin e acidit klorhidrik!  Një opsion tjetër është të pini shumë ujë për të reduktuar kohën e qëndrimit të kafesë brenda stomakut!  Individët me refluks gastroezofageal duhet të kufizojnë marrjen e kafesë. 

A ka vlera ushqyese kafeja?

Shumë studime e konsiderojnë kafenë një ushqim, vlera ushqyese e të cilës është më e lartë se përbërësit e saj individualë.  Kafeja nuk është vetëm kafeinë, ajo përmban molekula të tjera ushqyese të afta të veprojnë në trashëgiminë tonë gjenetike, në ADN-në tonë.  Kafeina është një alkaloid, një metilksantinë, një molekulë e aftë për të hyrë në çdo qelizë, duke u marrë nga faktorët e transkriptimit, për t'u transferuar në një pjesë të ADN-së së të gjitha qelizave të trupit tonë!

 Pas ujit, kafeja është pija më e konsumuar.  Gruri I Coffea robusta dhe Coffea arabica mund të jetë i papërpunuara dhe i gatuar (i pjekur). Përbërja e lëndëve ushqyese midis dy specieve është e ndryshme.  Doza e kafeinës është gjithashtu e ndryshme, Arabica përmban më pak kafeinë se Robusta.  Kokrrat e kafesë përmbajnë lipide, karbohidrate, proteina, minerale, vitamina dhe molekula të shumta me veprim gjenomik në ADN. 

Kafe apo kapuçino? 

Kapuçino përmban një molekulë, kazeinë tanin, që rrjedh nga bashkimi i kazeinës së qumështit me acidin tanik që përmban kafeja!  Taninati i kazeinës nuk është shumë i tretshëm, e mban kazeinën dhe e lëshon ngadalë!  Ky efekt mund të ketë avantazhin e sigurimit të dozave të vogla të kazeinës të përthithur për një kohë më të gjatë sesa kafeja e thjeshtë!  Domethënë, efektet e kapuçinës janë më të qëndrueshme se kafeja!  Por zorrëve mund të mos ‘’i pëlqejë’’ kazeina apo tanati i kazeinës! 

Sheqer i bardhë apo sheqer kaf?  Më mirë pa sheqer.  Kafeja është e hidhur, është karakteri i saj.  Futja e sheqerit në kafe është një gjest që anulon karakterin e kafesë.  Është vetëm një çështje kohe sa të mësoheni me të dhe mund të shijoni më së miri hidhësinë e kafesë, pa sheqer. 

Dhe mbani mend mos e pini kafen asnjëherë esëll.

Aksesoni Shërbimet

Në FitHealth Clinic do të gjeni shërbimet më të mira për të përmirësuar jetën tuaj.