Regjimi ushqimor në pacientë me yndyrna të larta

Kolesteroli është një molekulë që i përket klasës së lipideve (dmth. yndyrnave) të pranishme në gjakun tonë. Kjo substancë prodhohet në pjesën më të madhe nga vetë trupi, por një përqindje e vogël asimilohet me ushqimin e përditshëm. Kolesteroli është i pranishëm në gjak në forma të ndryshme, dy llojet kryesore janë kolesteroli HDL (Lipoproteina me dendësi të lartë, e quajtur zakonisht "kolesteroli i mirë") dhe LDL (Lipoproteina me dendësi të ulët, e quajtur zakonisht "kolesteroli i keq"). Teprica e kolesterolit total në gjak (hiperkolesterolemia), në veçanti LDL, përfaqëson një nga faktorët kryesorë të rrezikut për sëmundjet kardiovaskulare. Sidoqoftë, rritja e kolesterolemisë nuk është ekskluzive për të rriturit: për arsye gjenetike mund të ndodhë edhe tek fëmijët e vegjël, prandaj, në familjet me histori të hiperkolesterolemisë, është gjithmonë e këshillueshme të nënvlerësohet niveli i kolesterolit edhe në moshën pediatrike. 

Gurët themelorë të terapisë ushqyese konsistojnë në normalizimin e peshës trupore dhe perimetrit të barkut, në marrje të ulët të yndyrës së ngopur (më pak se 10% të energjisë totale) dhe në kufizimin sa më shumë të konsumimit të yndyrave trans, pasi teprica e tyre në dietë lidhet me shfaqjen e sëmundjeve kardiovaskulare dhe arteriosklerozës. Fatkeqësisht, hiperkolesterolemia shpesh është asimptomatike, domethënë nuk shkakton ndonjë shenjë specifike të sëmundjes. Sidoqoftë, diagnoza e tij mund të merret me një test të thjeshtë gjaku.

Rekomandime të përgjithshme dietike

Zgjidhni ushqime të ulëta në yndyrë të ngopur dhe kolesterol;

Zgjidhni ushqime të ulëta në sheqerna të thjeshta. Metabolizmi i sheqernave dhe yndyrave është i lidhur ngushtë: karbohidratet e absorbuara me shpejtësi komprometojnë profilin e lipideve. Sipas OBSH -së, sheqernat e shtuar, pra jo ata që janë natyrshëm të pranishëm në fruta, qumësht dhe produkte të qumështit, nuk duhet të kalojnë 10% të kalorive totale ditore, duke shpresuar për një reduktim të mëtejshëm në 5%;

Zgjidhni ushqime që janë të pasura me fibra. Sasia e rekomanduar është 25-40 gram fibra në ditë, nga të cilat 7-13g si fibër e tretshme mund të futen thjesht duke respektuar frekuencat ditore të frutave dhe perimeve;

Përfshini ushqime natyrale me efekt ulës të kolesterolit në dietën tuaj (p.sh .: soje, tërshërë, etj.);

Gatuani pa shtuar yndyrë. Preferoni metoda të thjeshta gatimi të tilla si gatimi me avull, mikrovalë, skarë në vend që t'i skuqni ushqimet. 

Me këshillën e mjekut tuaj, është e mundur të përfshini suplemente që përmbajnë substanca të afta për të zvogëluar thithjen e kolesterolit nga zorrët (beta-glukanët, psyllium, sterolet bimore, etj.)

Nëse merrni suplemente ushqimore me sterole bimore, këshillohet që t’i konsumoni në vaktin e përditshëm me një përmbajtje më të lartë të ushqimeve me origjinë shtazore dhe në sasi që nuk i kalojnë 2 g në ditë - përveç nëse këshillohet ndryshe nga një mjek.

Aksesoni Shërbimet

Në FitHealth Clinic do të gjeni shërbimet më të mira për të përmirësuar jetën tuaj.