Mit apo fakt: A mund të jetë pica pjesë e një regjimi ushqimor të shëndetshëm?

Mit:

-Një dietë e shëndetshme dhe korrekte nuk përjashton asnjë ushqim apriori. Megjithatë, pica është një ushqim veçanërisht kalorik dhe i pasur me kripë dhe për këtë arsye duhet t'i kushtohet vëmendje e veçantë sasisë dhe shpeshtësisë së konsumimit të saj.

-Kur hani pica, fitoni 2 kilogramë

-Pica është një tundim që ne me zor i rezistojmë. Edhe me idenë e dëshirës për të ndjekur një dietë të shëndetshme, njeriu përfundon duke u kënaqur me pizza, shpesh me ndjenja të mëdha faji, veçanërisht kur të nesërmen, duke u peshuar, vërehen kilogramë të tepërt.

-Pica ka shumë kalori, është e vërtetë. Në fakt, kur vëreni se treguesi i peshores lëviz përpara pasi të keni ngrënë picën, kjo peshë e shtuar ka shumë të ngjarë të mos jetë yndyrë, por mbajtja e ujit e lidhur me përmbajtjen e lartë të kripës që supozohet me pica dhe e cila do të zhduket brenda një dite.

Fakt: Pica mund të jetë pjesë e një diete të shëndetshme

Në përgjithësi duhet të jemi të kujdesshëm ndaj të gjitha atyre ushqimeve të përshkruara si "mrekulli" dhe anasjelltas duhet të mbajmë një ekuilibër gjykimi për ato ushqime që konsiderohen më pak të shëndetshme.

Pica, në kuadrin e një diete të shëndetshme, në të cilën vaktet gjatë javës janë të kujdesshme dhe të balancuara, mund të jetë shumë mirë e pranishme.

Megjithatë, ka disa aspekte që duhen marrë në konsideratë, sasia, kripa, përgatitja dhe gatimi.

Sasia, si kudo, është vendimtare. Një pica në javë, edhe në një program dobësimi, mund të pritet mirë, dy ose tre pica janë padyshim shumë. Për më tepër, kur shkoni në një piceri, do të ishte mirë të shmangni pijet me gaz, alkoolin dhe ëmbëlsirat në mënyrë që të mos mbingarkoni një proces tashmë shumë të ngarkuar të tretjes.

Vaji i perdorur duhet të jetë ekstra i virgjër dhe kripa duhet të përdoret me moderim në brumë, nëse është bërë vetë. Për të minimizuar sasinë e kripës në ushqim ju mund të rritni sasinë e erëzave.

Nëse nuk ju pëlqejnë perimet në pica, këshillohet gjithmonë fillimi i vaktit me një pjatë sallatë. Kështu ju do të konsumoni më pak.

Përgatitja është e rëndësishme për ta bërë picën më të tretshme. Përpiquni të eleminoni majanë e birrës.

Edhe zgjedhja e miellit nuk është me pak e rendesishme. Ideal është ai integral ose gjysëm integral.

Në fund gatimi. Pjesët e picës së djegur duhet të hidhen, sepse janë të pasura me hidrokarbure aromatike policiklike (PAH), substanca të klasifikuara si kancerogjene, të cilat formohen gjatë gatimit në temperatura të larta.

Ndiqni FitHealth dhe rezervoni nje konsulte me mjeken nutricioniste për të integruar një regjim ushqimor të shëndetshëm.