Ushqimet që ngadalësojnë plakjen, jo thjesht një mit!

A e dini se cilat janë ushqimet kundër plakjes?

Dobia e një diete që përfshin ushqime të pasura me vitamina dhe antioksidantë natyralë

Për të ngadalësuar dhe parandaluar plakjen e parakohshme është e mundur të ndiqni një dietë të vërtetë kundër plakjes, me ushqime specifike kundër plakjes. Një dietë që përfshin ushqime të pasura me vitamina dhe antioksidantë natyralë, bishtajore dhe fibra integrale, pa harruar një mënyrë jetese të shëndetshme dhe ushtrime të shumta sportive.

Në bazë të një diete kundër plakjes ka gjithmonë një dietë të pasur me ushqime kundër plakjes, të cilat ofrojnë antioksidantë në sasi. Nga ana tjetër, ushqimi, siç dihet, përfaqëson armën e parë të bukurisë dhe parandalimit kundër radikalëve të lirë, përgjegjës për plakjen e qelizave.

Çdo qelizë njerëzore prodhon një sasi të tillë çdo ditë që nëse tejkalojnë një nivel të caktuar pragu, i hapin derën plakjes së parakohshme dhe stresit oksidativ.

Procesi i plakjes qelizore është i natyrshëm, por ai mund të parashikohet dhe bëhet më i shpejtë nga një sërë sjelljesh dhe zakonesh jo të shëndetshme.

Për shembull, një dietë e pasur me ushqime të yndyrshme, të rafinuara, sheqerna, aditivë, metale të rënda dhe kalori, e cila në fakt 'mbush', por i mungojnë lëndët ushqyese thelbësore për të cilat trupi ka vërtet nevojë.

Pra, le të shohim se çfarë ushqimesh duhet të sjellim në tryezë jo vetëm për të luftuar efektin e kohës. Do të zbulojmë se cilësitë kryesore të këtyre ushqimeve duhet të jenë të mbajnë larg kolesterolin e lartë, veçanërisht (LDL) dhe të ruajnë një lëkurë me shkëlqim dhe të jetojnë një kohë të gjatë duke qëndruar në formë.

Roli i omega 3

Ndër ushqimet kundër plakjes ka acide yndyrore esenciale, yndyrna të mira që përmban mbi të gjitha peshku dhe ideale për të mbajtur kolesterolin në nivel duke mbajtur elastike muret venoze.

Mbi të gjitha, ato kundërveprojnë veprimin e radikaleve të lira dhe si të gjitha yndyrnat e tjera lehtësojnë përthithjen e vitaminave të tretshme në yndyrë si A, D, E, K me efekt kundër plakjes.

Ato gjithashtu stimulojnë metabolizmin, duke rritur efikasitetin e tij veçanërisht në djegien e yndyrave dhe karbohidrateve.

Ndër ushqimet më të pasura me omega 3 është peshku me vaj si açugeja, skumbri dhe salmoni.

Burime të shkëlqyera janë edhe tofu, arrat dhe disa vajra bimore si vaji i farave të lajthisë.

Drithërat dhe bishtajoret

Drithërat integrale, të parafinuara, janë një burim i shkëlqyer i antioksidantëve dhe vitaminave, veçanërisht E dhe kompleksit B, por edhe zinkut, bakrit dhe selenit, ideale për të luftuar radikalet e lira.

 

Nga ana e tyre, bishtajoret pa kundërindikacione të veçanta dhe të përfshira në një plan diete të ekuilibruar, janë ndër ushqimet më të mira për të përshpejtuar metabolizmin, duke lehtësuar rënien në peshë.

Ushqimet kundër plakjes: roli i perimeve dhe vitaminës C

Vetëm një dietë e pasur me fruta dhe perime është në gjendje të sigurojë të gjitha substancat antioksiduese të nevojshme për të bllokuar veprimin e radikalëve të lirë:

flavonoids, anthocyanins, polifenole, kalium, magnez, selen dhe zink, por edhe vitaminë C, vitaminë E dhe vitaminë A.

Në veçanti, vitamina C jo vetëm që kundërshton formimin e radikaleve të lira, por ka një rol të rëndësishëm në prodhimin e aminoacideve, kolagjenit dhe hormoneve.

Ndër ushqimet më të pasura: majdanoz, limon, lakër, portokall, speca, domate, brokoli.

Ekspertët rekomandojnë marrjen e rreth 2000 Oracs në ditë. Orac nuk është gjë tjetër veçse një peshore për të matur fuqinë antioksiduese të ushqimeve, veçanërisht frutave dhe perimeve.

Ushqimet që zënë vendet e para në shkallën Orac janë:

rrushi i zi

Frutat e kuqe

portokallet

boronica

shegë

spinaq

lakër jeshile të zier në avull

Çdo ditë, është mirë të merren 5 deri në 7 porcione me fruta dhe perime.

Për një dietë më të larmishme, këtu është një listë e ushqimeve që janë veçanërisht të përshtatshme për promovimin e mirëqenies psiko-fizike dhe jetëgjatësisë.

-avokado: ky frut karakterizohet nga përqendrimi i veçantë i yndyrave të pangopura dhe acideve yndyrore esenciale. Për më tepër, është gjithashtu një burim i pasur i vitaminës E, e cila është e dobishme për parandalimin e plakjes së lëkurës.

-xhenxhefili: i njohur edhe si "rrënja e shëndetit", ka një efekt të jashtëzakonshëm anti-inflamator dhe është një aleat i vlefshëm kundër çrregullimeve të sistemit tretës.

-manaferrat: rrush pa fara, mjedra, boronicat dhe manaferrat janë të pasura me substanca antioksiduese të afta për të luftuar veprimin e radikalëve të lirë dhe për të nxitur qarkullimin e gjakut.

-drithërat: në krahasim me ato të rafinuara, ato janë më të pasura me fibra, vitamina, kripëra minerale dhe acide yndyrore esenciale, të cilat i bëjnë ato ideale për shëndetin e zemrës dhe zorrëve.

-perimet krucifere: Lakrat e Brukselit, lulelakra, rrepat, brokoli dhe lakra janë ushqime që duhen ngrënë shpesh për të ndihmuar në eliminimin e toksinave dhe për të përfituar nga efektet e dobishme në trupin tonë.

-hudhra: përveçse nxit uljen e kolesterolit, është një ushqim i aftë për të mbrojtur sistemin kardio-qarkullues dhe për të parandaluar shfaqjen e kancerit.

-arrat: burim i mirë i mineraleve, fibrave dhe acideve yndyrore esenciale, ndihmojnë në luftimin e hiperkolesterolemisë dhe përmirësojnë funksionimin e sistemit tretës dhe të sistemit imunitar.

-soje: ky përbërës natyral gatimi ka një përqendrim të lartë të izoflavoneve. Ato nxisin mirëqenien e femrës dhe ndihmojnë në uljen e kolesterolit dhe luftimin e sëmundjeve kardiovaskulare.

Investimi tek ushqimi sot mund t’ju kushtojë më pak se trajtimet nesër!