Ushqimet miqësore me tiroiden dhe ato të cilat duhen evituar.

Hormonet e tiroides rregullojnë metabolizmin tonë, si rezultat, mosfunksionimi i tyre çon në një sërë simptomash dhe komplikimesh që janë potencialisht të dëmshme për shëndetin.

Dy sëmundjet më të shpeshta që lidhen me gjëndrën tiroide janë hipertiroidizmi, i cili shfaqet kur ka një tepricë të hormoneve të tiroides dhe hipotiroidizmi, i shkaktuar nga mungesa e këtyre hormoneve.

Për të mbrojtur tiroiden tonë dhe për të mbajtur simptomat e hipertiroidizmit ose hipotiroidizmit, krahas terapive farmakologjike, këshillohet që të ndjekim një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, e cila mban nën kontroll nivelet e jodit, thelbësore për prodhimin e hormoneve tiroide.

Edhe pse nuk ka një dietë specifike për trajtimin e çrregullimeve të tiroides, le të shohim së bashku cilat ushqime janë të duhura dhe cilat ushqime duhet të shmangim në rast të çrregullimeve të tiroides.

Ushqime miqësore me tiroiden

Ndër ushqimet që duhen mbajtur mend, për mirëqenien e tiroides, gjejmë:

-Algat, krustacet, molusqet dhe peshqit në veçanti peshqit blu (skumbri, barbuni, merluci, sardelet): janë një burim i shkëlqyer i jodit dietik, me një konsum të ulët kalorish.

-Kosi dhe qumështi: Kosi me pak yndyrë ose grek është një burim i mirë i jodit, që përbën rreth 50 për qind të marrjes së rekomanduar ditore të jodit. Megjithatë, në rastin e qumështit, një filxhan qumësht i skremuar na lejon të marrim rreth një të tretën e kërkesës ditore për jod.

-Frutat e pyllit: Shqema, arrat braziliane dhe fëstëkët janë të gjitha ushqime të pasura me jod dhe selen, një lëndë tjetër ushqyese që ndihmon në rregullimin e hormoneve tiroide. Duke qenë se këto janë ushqime shumë kalorike, është mirë të mos e ekzagjerojmë dhe të kufizohemi në konsumimin e tyre.

-Vezë: një vezë e madhe përmban rreth 16% të jodit dhe 20% të selenit që na nevojitet çdo ditë, gjë që e bën atë një super aleat të tiroides, por edhe në këtë rast këshilla është të mos e teproni dhe të hani dy ose tre ne nje jave.

-Frutat e kuqe: Ushqimet e pasura me antioksidantë si frutat e kuq janë gjithashtu të mira për tiroiden. Disa studime kanë treguar se boronicat janë veçanërisht të pasura me jod dhe, për rrjedhojë, një ilaç për tiroiden tonë.

Cilat janë ushqimet që duhen shmangur?

Ndër ushqimet që duhen shmangur ose të paktën kufizohen për mirëqenien e tiroides janë:

-Perimet krucifere: lulelakra, lakra, brokoli, lakrat e Brukselit janë të afta të ndërhyjnë në metabolizmin e jodit dhe, për rrjedhojë, të shkaktojnë ndryshime në funksionimin e gjëndrës tiroide. Megjithatë, duhet të saktësohet se konsumimi i moderuar i tyre, si pjesë e një diete të larmishme, nuk shkakton shfaqjen e ndonjë mosfunksionimi të tiroides.

-Ushqimet e përpunuara: Ushqimet e përpunuara dhe ushqimet që zakonisht konsumojmë në restorantet e ushqimit të shpejtë janë të mbingarkuara me natrium, për këtë arsye personat që vuajnë veçanërisht nga hipotiroidizmi duhet të shmangin konsumimin e tyre dhe të preferojnë ushqime më të shëndetshme.

-Kafeina: disa studime kanë treguar se pirja e kafesë së bashku me marrjen e terapive hormonale mund të reduktojë ndjeshëm përthithjen e saj.

-Alkooli: Sipas studimeve të shumta, alkooli ka një efekt toksik në prodhimin dhe veprimin e hormoneve të tiroides. Në mënyrë ideale, njerëzit me hipotiroidizëm ose duhet të eliminojnë plotësisht alkoolin ose ta pinë atë në moderim.

Para se të bëni ndonjë ndryshim në dietën tuaj, këshillohet që të konsultoheni me mjekun tuaj nutricionist, për të kuptuar se si të veprohet sipas rastit konkret.