Sezoni i virozave: Çfarë duhet të konsumojmë?

Kur keni dhimbje të fytit, shkaku më së shpeshti është një infeksion viral. Në fakt, sulmi i një virusi shkakton reagimin e sistemit imunitar, i cili, nga ana tjetër, gjeneron inflamacion të mukozës së fytit, gjë që çon në dhimbje.

Kur në këtë situatë është e vështirë të gëlltitet pa ndjerë ndjesi negative në zonë dhe kjo bën që shumë njerëz të hanë më pak se zakonisht. Megjithatë, ka ushqime që mund të luftojnë dhimbjen e fytit, falë strukturës së tyre, vetive specifike ose pranisë së vitaminave dhe mineraleve në to që ndihmojnë në luftimin e infeksionit. Ja disa prej tyre:

Supë

Dhimbjet e fytit janë më së shpeshti rezultat i inflamacionit dhe dehidrimit, kështu që marrja e lëngjeve shtesë në trupin tuaj është thelbësore. Lëngu i mishit, përveçse ribalancon ujin e humbur, falë pranisë së kripës që japin perimet apo mishi, ndihmon trupin për ta mbajtur atë brenda indeve.

Mjalti

Mjalti është një element i përdorur gjerësisht në mjekësi, që nga kohërat e lashta, falë veprimeve të shumta të dobishme. Në veçanti, do të ishte efektiv kundër një sërë infeksionesh, nga bakteriale tek ato virale, duke përfshirë ato që shkaktojnë ftohjen e zakonshme, si dhe disa lloje streptokokesh.

Prandaj, në rast të dhimbjes së fytit, rekomandohet absolutisht të hani disa lugë mjaltë në ditë ose t'i shtoni në qumësht ose çaj, sigurisht mos e teproni, pasi në doza të tepërta, përmbajtja e lartë e sheqerit mund të pengojë imunitetin.

Kos

Kosi është një burim i mirë i proteinave, karbohidrateve dhe yndyrave të shëndetshme. Plus, është i mbushur me probiotikë (mikrobe të dobishme) që mbështesin funksionin imunitar dhe parandalojnë rritjen e tepërt të baktereve në trup.

Përveç kësaj, tekstura e freskët dhe e butë e kosit e bën atë një ushqim të lehtë për t'u gëlltitur kur asgjë tjetër nuk qetëson dhe për këtë arsye është i përsosur për dhimbjen e fytit.

Pure patatesh

Ky ushqim është veçanërisht ngushëllues kur nuk ndiheni mirë, por që efekti i tij të jetë terapeutik është e nevojshme të lini lekuren e patateve teksa i grini, në mënyrë që të mos humbni magnezin, vitaminën C dhe antioksidantët, të cilat ndihmojnë sistemin imunitar të forcohet.

Por kini kujdes që të mos i hani purenë e patateve shumë të nxehtë, pasi kjo mund të irritojë më tej fytin.

Vezë

Vezët janë të pasura me minerale si zink, hekur dhe selen, si dhe vitaminë D dhe B12, të cilat ndihmojnë në parandalimin e infeksioneve që shkaktojnë dhimbje të fytit.

 

Thekon ose bollgur

Bollguri është i pasur me magnez, zink dhe antioksidantë, të cilët nisin proceset e detoksifikimit të trupit, duke e çliruar atë nga mbeturinat dhe infeksionet.

Xhenxhefil

Xhenxhefili është përdorur gjithashtu për disa kohë për të luftuar disa sëmundje, duke pasur parasysh vetitë e tij të njohura qetësuese, antioksiduese dhe anti-inflamatore dhe aftësinë për të penguar rritjen e disa llojeve të dëmshme të baktereve.

Është edhe më i dobishëm kur merret në çift me mjaltin, siç tregohet nga një studim i publikuar në Nutrition Journal.

Smoothie me fruta ose perime

Smoothie-t me fruta ose perime janë shumë të përshtatshme për të luftuar dhimbjet e fytit, sepse, përveç hidratimit, ju lejojnë të pini me disa gllënjka shumë elementë që mund të ndihmojnë në qetësimin e dhimbjes dhe që në formë të fortë mund të jenë më të vështira për t'u gëlltitur.

Lakra, selinoja, portokallet janë përbërësit më të përshtatshëm sepse janë të dobet në sheqer dhe të pasura me antioksidantë dhe vitamina C, kjo e fundit është veçanërisht e vlefshme nëse shkaku i dhimbjes së fytit është një infeksion viral.

Falë përmbajtjes së ulët të sheqerit dhe pranisë masive të vitaminës C, manaferrat mund të ndihmojnë gjithashtu në forcimin e sistemit imunitar dhe në reduktimin e inflamacionit dhe dhimbjes në fyt, sipas një studimi nga Harvard Health.

Mollët

Mollët janë një ushqim me një fuqi të lartë anti-inflamatore, sepse ato janë të pasura me fibra, vitaminë C dhe antioksidantë që ndihmojnë në reduktimin e inflamacionit në fyt dhe përshpejtojnë rikuperimin duke forcuar sistemin imunitar.

Nëse ngrënia e një molle mpreh dhimbjen në fyt për shkak të strukturës së saj, mund ta grini .

Nje sezon të shëndetshëm nga klinika FitHealth