10 këshilla për të mos shtuar peshë në dimër

Shumë njerëz humbin peshë në verë dhe shtojnë peshë më lehtë në dimër.

Në verë preferojmë ushqime më të pasura me ujë dhe më pak kalori (si p.sh. perimet), jemi më aktivë dhe jetojmë më shumë në ajër të hapur, prandaj konsumojmë më shumë kalori.

Në dimër, përkundrazi, temperaturat e ftohta shtyjnë shumë njerëz të kërkojnë ushqime më të pasura me kalori, sheqerna dhe yndyrna. Ju dilni më pak për shkak të të ftohtit, shiut etj., duke ulur ndjeshëm nivelet e aktivitetit tuaj fizik. Nga ana tjetër, si në verë ashtu edhe në dimër, njeriu duhet të respektojë bilancin e energjisë, pra të futë vetëm kaloritë që konsumohen realisht.

Linja gjatë pushimeve

Festat e fundvitit sjellin gjithmonë me vete një rritje të kalorive, por abuzimi me natën e Krishtlindjes, drekën e Krishtlindjes apo darkën e Vitit të Ri nuk do të ndikojë ndjeshëm në peshën tuaj, nëse ndiqni rregullisht një dietë të ekuilibruar dhe praktikoni aktivitet fizik. Luhatjet e vogla në peshë (plus ose minus 1 kg) nuk janë shkak për shqetësim.

Nga ana tjetër, të gjitha pushimet dimërore së bashku mund të jenë shkak për shqetësim, sidomos 15 ditët e festave.

Ngrënia, pirja e verës dhe alkoolit me bollëk mund të ndikojë në peshën tonë, duke ndikuar negativisht në disa aspekte të shëndetit tonë dhe në cilësinë e jetës sonë.

Si të qëndroni në formë gjatë pushimeve

Shtimi i peshës gjatë dimrit lidhet kryesisht me konsumimin e tepërt të kalorive shpesh nga vaktet kryesore të pasura me yndyrë dhe sheqer, të cilat i konsumoni pa e ditur.

Në vend të kësaj, është shumë e rëndësishme të jemi më të vetëdijshëm për zgjedhjet e ushqimit në jetën e përditshme, sepse kjo do të na ndihmojë të qëndrojmë në formë gjatë pushimeve.

Këshilla është një dietë e ekuilibruar.

Për t'ju ndihmuar të hani shëndetshëm, duke respektuar nevojat tuaja, indeksin tuaj të masës trupore (BMI) dhe karakteristikat tuaja, mund të vini pranë klinikës FitHealth, ku mund të vlerësoni parametrat tuaja permes TANITA. Disa studime tregojnë se prioritizimi i zgjedhjeve të ushqimit të shëndetshëm shoqërohet me më pak shtim në peshë gjatë dimrit.

10 këshilla për të mos shtuar peshë në dimër

Rregulli i parë dhe më i rëndësishëm për të mbajtur peshen e shendetshme në muajt e dimrit është të konsumoni në mënyrë të zakonshme 5 vakte në ditë: 3 vakte kryesore (mëngjes, drekë dhe darkë), plus 2 “snack”, një paradite dhe një pasdite. Edhe kur jemi të zënë, duhet të përpiqemi të respektojmë orarin e vaktit.

 

Çfarë duhet të bëni për të mos shtuar peshë në dimër?

-Mëngjesi është vakti më i rëndësishëm i ditës dhe duhet të sigurojë 20-25% të kalorive të nevojshme për të gjithë ditën. Një mëngjes i mirë ju jep energjinë që ju nevojitet për të qenë aktiv me trupin dhe mendjen tuaj, ju pengon të ndiheni të uritur midis vakteve dhe të kërkoni çokollatë ose embelsira. Kur e anashkaloni, do të arrini të uritur në drekë dhe darkë dhe do të hani tepër.

-Në drekë dhe darkë, hani gjithmonë perime të gjalla ose të ziera: pjata anësore me sallatë, selino, kopër, supa, perime të ziera në furrë, etj. Ato ndihmojnë në rritjen e vëllimeve të vaktit, pa shtuar kalori të konsiderueshme. Kushtojini vëmendje erëzave dhe kripës, të cilat duhet të shtohen me masë. Mos harroni perimet e çmuara të stinës së dimrit, si brokoli, spinaqi, kungulli, radiçio, etj., burime të shkëlqyera vitaminash dhe kripërash minerale, të cilat na ndihmojnë të mbështesim sistemin imunitar dhe të luftojmë të ftohtin.

-Gatimet alternative: peshku, mishi, vezët, bishtajoret, qumështi dhe djathrat nuk duhet të mungojnë asnjëherë, në mënyrë alternative gjatë javës, në drekë dhe darkë për të siguruar nevojat për proteina. Preferoni mish pa yndyrë (si pulë, gjel deti ose viçi), liri me peshkun e stinës (salmoni një herë në javë është i dobishëm për yndyrat e çmuara omega 3 që përmban), vezët (një herë në javë, e bardha e vezës është një proteinë me vlerë të lartë biologjike. ). Mos harroni bishtajore për proteinat dhe fibrat e tyre bimore; ju mund të përgatisni pjata të shijshme unike, si makarona dhe fasule, oriz dhe bizele, makarona dhe qiqra, supa me bishtajore, supa me bizele.

-Hani fruta 2-3 herë në ditë, preferoni frutat e stinës, veçanërisht agrumet, mollët, dardhat dhe kivit në dimër, pasi janë fruta të pasura me vitamina dhe fibra. Sheqernat e thjeshta të ditës duhet të jenë ato të frutave të freskëta dhe të stinës, të cilat mund t'i konsumoni edhe si snack.

-Hidratohuni siç duhet. Zakonisht, ne shqetësohemi vetëm për hidratimin në verë, por edhe gjatë stinës së ftohtë trupi humbet ujin i cili duhet të rikthehet duke pirë. Dritë jeshile për ujë, çajra bimorë, hani shumë perime dhe fruta, ndiqni një dietë më të lëngshme (supave, gjelle). Por kujdes me pijet alkoolike: ato nuk hidratojnë, nuk nxehen dhe sjellin shumë kalori.

-Hani drithëra integrale: buka me miell integral dhe makaronat ndihmojnë për të na ngopur më mirë dhe përmbajnë kalori. Kur jeni të uritur, preferoni bukë integrale dhe makarona integrale. Me këto ushqime trupi do të marrë edhe sasinë e duhur të fibrave, të cilat janë të dobishme për shëndetin e zorrëve.

-Bëni snack të shëndetshem. Zëvendësoni ushqimet e kripura, ëmbëlsirat, karamele ose çokollatë me një grusht arra: arra, lajthi ose bajame. Farat vajore janë të domosdoshme në një dietë të shëndetshme, por ato duhet të konsumohen gjithmonë me moderim (15-20 g në ditë) si për shkak se janë kalorike ashtu edhe për të ruajtur ekuilibrin e duhur dietik midis Omega 3 dhe Omega 6.

-Qëndroni aktiv edhe në dimër. Sporti, sipas gjendjes fizike dhe nivelit të stërvitjes, nuk duhet të jetë detyrim, por kënaqësi. Nëse nuk merreni me sport, duhet të bëni rregullisht aktivitet fizik edhe në dimër: ecja, çiklizmi, kërcimi, palestër, joga, pilates, ushtrimet me pesha të lehta, gjimnastika në ujë janë efektive për ruajtjen e masës muskulare të shëndetshme. Nuk keni nevojë të ekzagjeroni me lëvizjen, lëreni trupin të pushojë dhe të rikuperohet dhe të alternoni stërvitjet.

-“Trajtojeni” veten me diçka të shijshme. Herë pas here, 1-2 herë në javë, mund ta trajtoni veten me një çokollatë të zezë, etj. sepse, nëse hahen rrallë, nuk do të ndikojnë në trendin e peshës. Ajo që na shëndosh janë “shtesat” e marra në mënyrë sistematike dhe të përditshme.

-Mos e lini pas dore pushimin. Në dimër, ditët bëhen më të shkurtra dhe rrezet e diellit ulen në sasi dhe intensitet, duke rritur kështu nevojën për gjumë. Ndonjëherë edhe nëse flini më shumë, përsëri ndiheni të lodhur. Kushtojini vëmendje vaktit të mbrëmjes: një darkë e kursyer dhe e lehtë për t'u tretur sigurisht që do të ndihmojë për të patur një gjumë të mirë. Shmangni yndyrnat e bollshme të ngopura dhe gatimin tepër të përpunuar në darkë.

-Integro nje regjim DETOX: elemino toksinat, elemino kg e tepert dhe jepi vitalitet qelizave te tua! 

Nëse pas festave te fundvitit ju nuk keni mundur ti permbaheni keshillave tona, mos u merzisni! FitHealth ka gjithmone nje zgjidhje per ju! Rezervoni tani prane klinikes FitHealth konsulten me mjeken nutricioniste.