Por pse është e rëndësishme marrja e vitaminës C gjatë dimrit?

E kemi dëgjuar dhe lexuar studime të panumërta: gjatë stinës së ftohtë duhet të suplementohemi me vitaminë C.

Por pse është e rëndësishme marrja e vitaminës C gjatë dimrit? Le ta zbulojmë së bashku!

Vitamina C, ose acidi askorbik, është vitamina më e njohur dhe më e studiuar.

Ai sjell përfitime të shumta për trupin, për shembull është një antioksidant i fuqishëm dhe për këtë arsye ka një veprim kundër plakjes, nxit prodhimin e kolagjenit dhe ndihmon në largimin e toksinave të grumbulluara, si dhe forcimin e kockave dhe dhëmbëve dhe ndihmon në shërimin e plagëve.

Ai gjithashtu luan një rol themelor në metabolizëm, në fakt stimulon përthithjen e disa mineraleve si hekuri dhe ndihmon në sintezën e yndyrave dhe proteinave.

Për më tepër, studimet shkencore së fundmi kanë treguar se vitamina C është shumë e dobishme për parandalimin e infeksioneve dhe sëmundjeve tipike të dimrit, pasi stimulon mbrojtjen imunitare duke i forcuar ato. Prandaj, marrja e saj jo vetëm që është e dobishme në fazën parandaluese, por gjithashtu ndihmon në shërimin më të shpejtë: duke u pajisur me vitaminë C, kohëzgjatja e simptomave të ftohjes madje mund të përgjysmohet!

Megjithatë, për fat të keq, vitamina C “avullohet” lehtësisht në kontakt me ajrin, dritën dhe nxehtësinë e gatimit, kështu që këshillohet të hani ushqime të pasura me acid askorbik shumë të freskëta dhe të papërpunuara. Një zgjidhje e shkëlqyer janë lëngjet dhe smoothie-t, për t'u pirë sapo të përgatiten. Për më tepër, frutat dhe perimet duhet të ruhen në ambiente të mbyllura, jo të ekspozuara ndaj dritës së drejtpërdrejtë.

Sasia minimale ditore e vitaminës C që duhet marrë është 45-60 mg, por specialistë të ndryshëm rekomandojnë sasi shumë më të larta.

Ushqimet që përmbajnë më shumë vitaminë C janë:

· Luleshtrydhet

· Kivi

· Agrumet

· Rrush pa fara e zezë

·  Domate

· Specat

· Brokoli

· Rukola

· Lakra

· Spinaqi

· Lulelakra

· Sallata jeshile

 

Çfarë po pret? Për një vrap të shëndetshëm dimëror dhe të mbushur me vitaminë C, mund ta suplementoni me ushqim si dhe ta  gjeni këtu!