Si t'i humbasim kilogramët e tepert që fituam gjatë festave

Pas “lehtesive” të Krishtlindjeve të bazuara në pandoro dhe panettone apo natën e Vitit të Ri të kaluar duke ngrënë baklava dhe ushqime hiperkalorike, ka ardhur koha të merremi me peshoren. Fillimisht nuk duhet të tregoheni shumë të ashpër me veten, në fakt të hipni në peshore pak ditë pas pushimeve nuk është ide e mirë. Të shtosh disa kilogramë më tepër është gjithashtu krejt normale, e rëndësishme është që pas pushimeve të nisësh një dietë të ekuilibruar dhe të udhehequr nga mjeku nutricionist. Koncepti i dietës shpesh shtrembërohet në imagjinatën e zakonshme dhe shihet si një lloj agjërimi, që ndryshon metabolizmin. Trupi gjithmonë duhet të marrë disa lëndë ushqyese, me kusht që të merret sasia e duhur e ushqimeve, që përmbajnë sasinë e duhur të vitaminave dhe proteinave.

Ushqime detoksifikuese për dietë pas festave të Krishtlindjeve

 

Në fillim të një diete pas festave të Krishtlindjeve, është e rëndësishme të merren ato ushqime të ashtuquajtura “detoks”, të afta për të detoksifikuar trupin, duke nxjerrë jashtë të gjitha substancat potencialisht të dëmshme dhe toksike të pranishme në trup. Gjatë festave të Krishtlindjeve ekzagjerojmë me sallamra, sheqernat, alkoolin, yndyrat dhe mishin e kuq, prandaj këshillohet pastrimi i trupit me mish të bardhë, peshk, fruta dhe shumë perime.

 

Një dietë e mirë pas Krishtlindjeve nuk mund të bëjë pa fruta, të cilat e ndihmojnë trupin të pastrohet nga metalet e rënda. Portokalli është një aleat i madh diete pasi ka një përmbajtje të lartë të vitaminës C e cila pastron trupin dhe forcon mbrojtjen e sistemit imunitar. Grejpfruti përmban provitaminë A, C, D dhe B1 dhe është i shkëlqyer për dietën pas një feste me ushqim jo te shendetshem, pasi bëhet një aleat i rëndësishëm kundër kolesterolit. Është gjithashtu e nevojshme të merret, me një rregullsi të caktuar, kivi, i pasur me vitaminë C, i cili ndihmon në balancimin e të gjitha funksioneve të trupit. Ndër perimet, panxhari dhe angjinarja meritojnë një përmendje të veçantë. Panxhari eliminon toksinat negative në trup dhe ndihmon në përmirësimin e qarkullimit. Mund të shtohet i papërpunuar ose i gatuar, në smoothie, sallata ose supa. Nga ana tjetër, angjinarja nxit diurezën dhe ul nivelin e kolesterolit të keq, duke i dhënë të gjithë trupit një ndjenjë të përgjithshme mirëqenieje psikofizike.

Për më tepër, në një dietë pas festave të Krishtlindjeve nuk mund të mungojnë perimet e pasura me fibra, substanca antikancerogjene, kripëra dhe vitamina. Mbi të gjitha tregohen perimet e stinës të cilat ribalancojnë organizmin, duke i dhënë lëndët ushqyese të duhura, pas një periudhe çekuilibri ushqimor. Do të ishte e preferueshme që ato të konsumoheshin të gjalla, më së shumti të ziera në avull, për të ruajtur vetitë e tyre organoleptike.

Si të humbni peshë pas pushimeve: çaj dhe smoothie

Për të ndjekur një dietë të ekuilibruar pas pushimeve, këshillohet që të merrni rregullisht çajra bimorë dhe smoothie që përmbajnë barishte, erëza, fruta dhe perime.

Një çaj i mirë ngroh dhe ndihmon në rritjen e ndjenjës së ngopjes, duke eliminuar toksinat. Zierja e cajrave stimulon diurezën, ndërsa çaji jeshil, i pasur me antioksidantë, ndihmon për të mbajtur lëkurën të re dhe të freskët; çaji i mentes, i cili përmban vitamina A, C dhe D, është në gjendje të nxisë tretjen dhe të eliminojë toksinat e tepërta; Së fundi, çaji i hithrës pastron mëlçinë, veshkat dhe kanalet biliare, duke ndihmuar në rivendosjen e funksioneve të duhura të trupit. Për të humbur peshë pas pushimeve, këshillohet të pini çajra bimorë të pasur me kripëra minerale dhe antioksidantë, të disponueshëm në variacione të shumta për të kënaqur çdo shije. Por edhe smoothie-t janë një zgjidhje e shkëlqyer për të humbur peshë pas festave, sidomos ato me fruta: mollë, portokall, grejpfrut, banane por edhe versionet me karotë dhe panxhar.

Aleati për një dietë pas festave: erëza

Erëzat gjithashtu luajnë një rol themelor në një dietë të mirë pas pushimeve, pasi ato u japin shije ushqimeve dhe ofrojnë veti të rëndësishme ushqyese për trupin. Shafrani i Indisë, speci dhe speci djegës ofrojnë një funksion të fuqishëm anti-inflamator, shumë i dobishëm për pastrim dhe në gjendje të rrisë djegien e yndyrës, duke nxitur procesin e dobësimit dhe rikthimin e peshës ideale. Gjithcka duhet nen monitorimin e mjekut. Erëzat në një dietë pas konsumimit të ushqimit mund t'i shtohen vajit të përdorur për të shijuar pjatat, në mënyrë që t'i japin një shije më të gjallë çdo vakti. Një tjetër erëz shumë e çmuar është xhenxhefili, i pasur me antioksidantë për të luftuar radikalet e lira, përgjegjës për plakjen e parakohshme dhe i aftë për të rregulluar sasinë e sheqernave, për të përmirësuar tretjen dhe për të përshpejtuar metabolizmin.

Si të ruani një peshë të shëndetshme pas festave?

Pasi kuptuam variacionet e mundshme të një diete pas festave, në këtë pikë lind një pyetje tjetër: si të ruash një peshë të shëndetshme?

Për të mbajtur një peshë të shëndetshme, duhet të mësoni t'i rezistoni tundimeve: lejohen disa përjashtime nga rregulli, si p.sh. një picë gjatë një mbrëmjeje me miqtë, por, duke filluar nga e nesërmja, është mirë të kompensoni me një vakt të vogël dhe një vrapim i këndshëm. Sporti është një aktivitet që nuk duhet humbur kurrë, për të hequr kilogramët e tepërt dhe për ta mbajtur trupin gjithmonë në lëvizje. Për më tepër, është e nevojshme të ndiqni një mënyrë jetese korrekte dhe të ekuilibruar, duke përfshirë edhe të mos flini shumë vonë, për të siguruar gjumë cilësor. Kryefjala është regjimi ushqimor I udhehequr nga mjeku nutricionist! Ne në klinikë FitHealth jemi këtu per ju!

Rëndësia e aktivitetit fizik për të humbur peshë pas pushimeve

 

Po aq thelbësore sa është ndjekja e një diete, po aq e rëndësishme është edhe ushtrimi i një aktiviteti fizik të shëndetshëm për t'u rikthyer në formë pas pushimeve, për të hequr kilogramët e tepërt dhe yndyrën e grumbulluar gjatë festave te fundvitit. Marrja masive e sheqernave, yndyrave dhe karbohidrateve kontribuon në rritjen e masës yndyrore, e cila mund të çojë në fryrje dhe tepricë të substancave të dëmshme nga trupi, të cilat duhet të largohen.

Për të qenë në gjendje të humbni peshë pas pushimeve, një nga aktivitetet më të mira sportive është vrapimi i mirë i vjetër. Ata që janë fillestarë duhet të fillojnë gradualisht, ndoshta me një ecje të shpejtë prej 15-20 minutash, dhe më pas të rriten, deri në një vrapim prej 30-40 minutash.

Duke qenë në mes të dimrit, idealja do të ishte të mund të praktikonit disa sporte dimërore si ski, patinazh në akull, ecje në dëborë dhe, për më aventurierët, snowboarding. Çiklizmi, ecja, noti dhe ecja në ajër të hapur janë aktivitete të tjera fizike veçanërisht të përshtatshme për të humbur peshë pas pushimeve dhe për të hequr qafe yndyrën e tepërt, duke rifituar peshën ideale.

Kur duhet të peshoheni?

 

Një pyetje tjetër e rëndësishme për t'i bërë vetes është "kur duhet të peshoheni"? Është e dobishme të dini se, gjatë një dite, mund të ketë disa luhatje në peshë, të cilat japin rezultate të shtrembëruara dhe të pavërteta. Gjatë ditës, pesha e trupit mund të pësojë ndryshime, madje deri në 2-3 kilogramë, të cilat varen nga faktorë të ndryshëm si mbajtja e ujit, sasia e lëngjeve të humbura ose të marra dhe rezervat e plota të glikogjenit, që rrjedhin nga një marrje e konsiderueshme e karbohidrateve. Kur llogaritni peshën tuaj ideale, është e nevojshme të ngjiteni në peshore në të njëjtën kohë në të njëjtën ditë të paracaktuar, mundësisht në mëngjes, sapo të zgjoheni, kur trupi juaj nuk i ka pësuar ende ndryshimet e ditës. Dita ideale për të peshuar është e mërkura, ose në çdo rast mesjavë, më rutinë dhe larg fundjavave, ditë të javës në të cilat priremi të ekzagjerojmë pak më shumë në tavolinë. Në klinikën FitHealth ju mund te realizoni matjet e detajuara trupore me Tanita. Kështu do jetë më e lehtë të humbisni peshe!

 

Per te humbur kilogramet e tepert duhet sigurisht vendosmeri dhe deshire per te permiresuar shendetin! Kete mund ta realizoni ne menyre efektive vetem nen monitorimin e mjekut nutricionist!

Klinika FitHealth ju mirepret!!!