Përfitimet e reduktimit të konsumit të mishit

Sipas disa studimeve, kufizimi i konsumit të mishit – kur ai është i cilësisë së dobët dhe i pranishëm me tepricë në dietë – mund të ketë përfitime të shumta për shëndetin e përgjithshëm.

Megjithatë, konkluzionet e nxjerra nuk marrin parasysh variabla të shumta të cilat janë thelbësore për përcaktimin e një tabloje të përgjithshme realiste dhe treguese. Për shembull, yndyra e mishit, lloji, shkalla e përpunimit, prania e aditivëve, mënyra e gatimit etj. Por edhe marrja e kalorive para dhe pas kufizimit të mishit, pra ndikimi i dietës së re në peshë. 

Në çdo rast, nga njohuritë, reduktimi i mishit në dietën e popullatës së përgjithshme është lidhur me një përmirësim të shëndetit të përgjithshëm dhe një ulje të rrezikut të sëmundjeve të caktuara (ulja e kolesterolit, optimizimi i shëndetit të zorrëve, kontrolli më i mirë i peshës , etj.) .

Në përgjithësi, këto përfitime duket se janë të lidhura ngushtë me dietën e përgjithshme dhe mënyrën e jetesës. Për të qenë të qartë: mund të konkludohet lehtësisht se një person që ha ushqim të shpejtë çdo ditë do të ketë një mënyrë jetese më pak të shëndetshme sesa dikush që, për shembull, ndjek një dietë vegane.
Reduktimi i konsumit të mishit: të mirat dhe të këqijat

Përfitimet e mundshme shëndetësore të kufizimit të mishit dhe konsumimit të më shumë perimeve përfshijnë:

     - moderimi i yndyrave të ngopura dhe kolesterolit, aditivëve të caktuar (nitrateve dhe nitriteve) dhe mbetjeve të karbonizimit (gatimi në skarë, i pjekur në skarë, i skuqur, etj.);
     - rritja e konsumit të ushqimeve bimore që përmbajnë antioksidantë, fibra dhe mikronutrientë të dobishëm.
Megjithatë, përjashtimi i mishit dhe konsumimi i ushqimeve të tjera të përpunuara me përmbajtje të lartë sheqeri, kripë dhe yndyrna "cilësi të dyshimtë" nuk do të ketë të njëjtat përfitime, edhe nëse ushqimet e përpunuara janë me origjinë bimore.

Reduktimi drastik i konsumit të mishit, nga ana tjetër, shkakton mungesë kronike të vitaminës B12 dhe mund të rrisë rrezikun e niveleve nënoptimale të hekurit (te femrat), kalciumit (veçanërisht në rritje, të moshuar dhe shtatzëni) dhe zinkut.
Përfitimet për zemrën

Një nga aspektet më të studiuara të dietave me bazë bimore është efekti i tyre në shëndetin e zemrës.

Ekziston një lidhje e qartë midis marrjes së yndyrave të ngopura, të cilat gjenden kryesisht në produktet shtazore, dhe rritjes së rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare. Në këtë kuptim, duhet të shmangen ose të kufizohen në sasi dhe frekuencë, prerjet yndyrore, mishrat e pjekur (salcice, frankfurteri, etj.), mishrat e pjekur me yndyrë, etj., të cilat mund të kontribuojnë në zhvillimin e hiperkolesterolemisë, presionit të lartë të gjakut etj.

Reduktimet më të mëdha në rrezikun e sëmundjeve të zemrës u panë kur zëvendësohen burimet e yndyrës së ngopura me burime yndyrore të pangopura (veçanërisht acidi oleik, alfa-linolenik, linoleik), si peshku, farat vajore si farat e lirit dhe lulediellit dhe frutat e thata në përgjithësi. .

Dietat me bazë bimore janë shpesh të pasura me burime yndyrash të pangopura, si vaji i ullirit dhe fibra dietike, faktorë ushqyes që mund të ndihmojnë në uljen e niveleve të larta të kolesterolit në gjak. Si rezultat, të ngrënit më shumë me bazë bimore, ndërkohë që reduktoni konsumimin e mishit që është i pasur me yndyrë të ngopur, mund të përfitojë shëndetin e zemrës. Gjithcka duhet te konsultohet paraprakisht me mjekun nutricionist. Ai do te hartoje nje plan ushqimor te pershtashem per problematiken tuaj kardio-vaskulare.
Përfitimet për zorrët

Dietat që përjashtojnë mishin janë shpesh të pasura me fruta, perime, drithëra, bishtajore dhe ushqime të tjera bimore, të cilat “mburren” me një përmbajtje të mirë të fibrave dietike, të cilat janë të vlefshme për mirëqenien e zorrëve, pasi ato kryejnë një veprim anti-inflamator dhe mbështetës imunitar në organizem. 
Ushqimet me origjinë bimore nxisin rritjen e mikroflorës së dobishme në zorrë, ndërsa një tepricë e produkteve shtazore lehtëson mbizotërimin e baktereve të tjera që mund të ndikojnë negativisht në të.
Reduktimi i shfaqjes se patologjive tumorale.
Kufizimi i konsumit tuaj të llojeve të caktuara të mishit mund të ndihmojë gjithashtu në uljen e rrezikut të disa llojeve të masave tumorale.
Ngrënia e shumë mishrave të përpunuar, të tilla si proshuta, frankfurteri dhe mishra të tjerë të tymosur, të perpunuar, është lidhur me një rrezik më të lartë të zhvillimit të kancerit kolorektal.

Disa studiues kanë sugjeruar se yndyrat e ngopura dhe komponimet kancerogjene të prodhuara gjatë përpunimit të mishit dhe gatimit në temperaturë të lartë luajnë një rol të madh në zhvillimin e qelizave kancerogjene. Ushqimet bimore, nga ana tjetër, duket se kanë një efekt mbrojtës kundër kancerit kolorektal . Pavaresisht kesaj, ajo qe nuk duhet te neglizhojme eshte gjenetika.

Kufizoni mishin: këshilla

Disa truke se si të kufizoni konsumin e mishit të kuq, të përpunuar dhe salsiçeve, të pasura me yndyra të ngopura dhe natrium.

    - Zëvendësoni pjesën e mishit të kuq me mish te bardhe: shpendë,  produkte të qëndrueshme peshkimi, derivate qumështi pa yndyre: më pak kalori dhe yndyrna të ngopura;
     -Rritja e burimeve të proteinave me origjinë bimore: veçanërisht nga bishtajoret, por edhe nga farat vajore dhe drithërat (fasulet e zeza, qiqrat, fasulet, thjerrëzat, arrat dhe frutat e thata të tjera);
     -Përgatitni hamburgerët me perime duke zëvendësuar, qoftë edhe pjesërisht, mishin e grirë klasik me produkte si bishtajoret dhe perimet si qiqrat dhe spinaqin, apo brokolin;
     -Konsultohu me mjekun nutricionist. Ai do t’ju rekomandoje frekuencen dhe sasine e nevojshme te konsumit te mishit, te pershtatshem per ju!
Klinika FitHealth ju mirepret!!!