Si të ktheheni në një rutinë të shëndetshme pas pushimeve verore?

Për shumicën prej nesh, pushimet verore janë duke përfunduar. Megjithatë, ajo që nuk do të largohet aq shpejt është ajo “akullorja” që keni shijuar në mbrëmjet e ngrohta të verës. Në të vërtetë, ndërsa vera është një kohë e shkëlqyer për t'u çlodhur, për të kaluar kohë me miqtë dhe familjen, për të udhëtuar dhe për të shijuar jetën, ne shpesh e gjejmë veten duke e tepruar me ushqimin dhe pijet dhe duke anashkaluar stërvitjet gjatë verës, gjë që është mjaft e kuptueshme dhe normale.

Mos u bëni shumë të ashpër me veten. Le të mbeten ato kujtime po aq të ëmbla si vera. Ne gjithmonë mund të kthehemi në një rutinë të shëndetshme pas pushimeve. Lajmi i mirë është se sado keq të keni organizuar stilin e jetesës gjatë verës dhe pushimeve verore, trupi juaj është elastik dhe di si të rikuperohet. Duhet ta ndihmoni pak.

Pra, le të jemi të shëndetshëm së bashku! Këtu janë disa këshilla të thjeshta që mund të ndiqni:

1.Zvogëloni marrjen e sheqerit

Merrni një pushim të përkohshëm nga të gjithë ushqimet me sheqer. Provoni të pini çaj pa mjaltë, ose shtoni vetëm cerek lugë çaji sheqer në kafenë tuaj të mëngjesit në vend të dy të zakonshmeve. Mundohuni të hani proteina, fibra dhe yndyrna të shëndetshme. Por mbani mend - zgjidhni me kujdes se cilat trajtime dëshironi të shijoni dhe jini gjithmonë të moderuar.


2.Pini shumë ujë

Pirja e mjaftueshme e ujit është thelbësore për të ndihmuar trupin tuaj të filtrojë toksinat. Nëse keni probleme me pirjen e ujit të thjeshtë, provoni të pini çaj të ngrohtë. Mund të provoni nenexhik, xhenxhefil ose bli. Ata janë të gjithë të njohur për qetësimin dhe lehtësimin e problemeve të tretjes. Çaji jeshil është gjithashtu i shkëlqyeshëm për detoksifikimin e trupit.

3.Hani perime të papërpunuara me çdo ushqim

Perimet e freskëta, veçanërisht ato jeshile, po bëjnë mrekulli për trupin tonë. Perimet janë të pasura me vitamina dhe minerale. Perimet gjithashtu mbajnë traktin tonë tretës të shëndetshëm. Perimet si brokoli, lakra jeshile ose spinaqi janë shumë të shëndetshme. Por nëse nuk ju pëlqejnë ato, thjesht hani perime që ju pëlqejnë. Nuk duhet ta detyroni veten për asgjë. Merrni diçka që ju pëlqen. Efekti do të jetë i mahnitshëm. Gjithmonë është nevoja për këshillën e mjekut nutricionist! Ju mund të rezervoni konsultën tuaj me mjeken nutricioniste pranë Klinikës FitHealth dhe po ashtu të merrni regjimin tuaj ushqimor të personalizuar per të kthyer drejtimin drejt një jete të shëndetshme.

4.Filloni të ushtroheni.

E fundit, por përfundimisht jo më pak e rëndësishmja, ju duhet ta bëni trupin tuaj të lëvizë. Ushtrimi ka shumë përfitime shëndetësore, duke përfshirë ndihmën për të humbur dhe mbajtur një peshë të shëndetshme dhe reduktimin e rrezikut të shumë sëmundjeve. Do të ndihmojë gjithashtu në përshpejtimin e procesit të pastrimit, kështu që lëvizni. Mund të filloni me shëtitje të shkurtra të shpejta pas darkës dhe më pas të shtoni edhe disa ushtrime kardio. Do t'ju ndihmojë të rritni metabolizmin tuaj. Çfarëdo që të bëni, thjesht filloni ngadalë në rutinën tuaj të stërvitjes. Ju keni më shumë gjasa të krijoni një zakon të mirë të ushtrimeve nëse lehtësoheni në ushtrime. Gjithashtu, nëse ushtroni, ka më shumë gjasa t'i përmbaheni planit të të ushqyerit të shëndetshëm që sapo keni filluar. Kështu që filloni të ecni, bëni joga, shkoni në palestër. Trupi juaj do t'ju falënderojë.
Rikthimi në një rutinë të shëndetshme pas pushimeve verore është një sfidë mendore dhe fizike. Këto janë vetëm disa ide se çfarë mund të bëni për t'u ndjerë sërish të shëndetshëm dhe energjikë. Mos u dorëzoni kurrë, jini elastik dhe do të keni sukses.

Klinika FitHealth ju ndihmon për të qënë të shëndetshëm në çdo stinë!

Aksesoni Shërbimet

Në FitHealth Clinic do të gjeni shërbimet më të mira për të përmirësuar jetën tuaj.