Regjimi ushqimor zgjon metabolizmin: çfarë dhe kur duhet të hani

Çfarë nënkuptohet me metabolizëm?

Me metabolizëm nënkuptojmë tërësinë e të gjitha reaksioneve kimike dhe biokimike që ndodhin në trupin tonë për të transformuar ushqimin që hamë në energjinë e nevojshme për qelizat tona. Prandaj, metabolizmi është një proces i domosdoshëm për të bërë që i gjithë trupi ynë të funksionojë siç duhet.

Metabolizmi bazal kundrejt metabolizmit të energjisë

Kur flasim për metabolizmin, duhet të bëjmë dallimin midis:

Metabolizmi bazal, d.m.th. sasia minimale e energjisë e nevojshme nga trupi ynë kur jemi zgjuar, por në gjendje të plotë pushimi, për të mbajtur aktive funksionet tona jetësore (frymëmarrja, qarkullimi i gjakut, tretja, etj.);

Metabolizmi i energjisë, i cili përfshin atë bazal, plus energjinë e nevojshme për të kryer të gjitha aktivitetet e ditës dhe atë që rezulton nga termogjeneza e shkaktuar nga dieta, domethënë energjia që trupi ynë shpenzon më shumë sa herë që hamë ushqim.

Prandaj, kur flasim për metabolizmin për t'u "zgjuar" ose "përshpejtuar", nënkuptojmë metabolizmin e energjisë.

Faktorët që ngadalësojnë metabolizmin

Faktorët kryesorë që ndikojnë në metabolizmin tonë janë:

-Seksi

-Mosha

-Pesha

-Lartësia

-Nivelet e aktivitetit fizik.

Pra, nëse duam ta bëjmë metabolizmin tonë të energjisë të funksionojë në mënyrë më efektive, zgjidhja sigurisht që nuk është të reduktojmë në mënyrë drastike kaloritë, por të rrisim praktikën e aktivitetit fizik (minimumi 150 minuta në javë, por më mirë të arrijmë 300 minuta për të marrë rezultate të mira. . ) dhe i kushtojmë më shumë vëmendje asaj që hamë.

Reduktimi drastik i furnizimit me energji (kalori) vetëm ngadalëson apo edhe bllokon metabolizmin dhe, për të mos varfëruar rezervat e energjisë, trupi ynë do të ngadalësojë më tej metabolizmin.

Dietat me shumë pak kalori priren të prodhojnë humbje të shpejtë në peshë dhe të konsumojnë yndyrë, por edhe muskuj, pra masë të dobët, e cila ndikon më shumë në ndryshimin e metabolizmit bazal. Prandaj, humbja e shpejtë e peshës pasohet nga shtim i shpejtë në peshë sapo të filloni të hani normalisht përsëri (efekti yoyo).

Dieta ideale është ajo mesdhetare, në të cilën burimet e proteinave janë të ndryshme dhe gjithmonë të kombinuara me drithërat. Snacks duhet të jenë gjithashtu proteina, veçanërisht pas moshës 50 vjeç, një fazë e jetës në të cilën fillon një humbje progresive dhe fiziologjike e muskujve.

 

Si të keni një metabolizëm të shpejtë

Këshilla për funksionimin efektiv të metabolizmit:

-Merrni sasinë e duhur të proteinave.

-Mos përjashtoni burimet e karbohidrateve, si makaronat dhe buka, por merrni ato së bashku me proteinat në proporcionin e duhur.

-Ndani energjinë ditore në 5 vakte të shëndetshme dhe të balancuara: me karbohidrate, proteina dhe sasinë e duhur të yndyrës (përfshirë snacks).

-Shmangni fazat e urisë të zgjatura dhe mos anashkaloni vaktet.

-Hani gjithmonë një mëngjes të plotë.

-Pini të paktën 1.5 litra ujë në ditë. Trupi ynë ka nevojë për ujë për të përpunuar kaloritë. Edhe dehidrimi i lehtë mund të ngadalësojë kapacitetin tuaj metabolik. Një studim zbuloi se të rriturit që pinin tetë ose më shumë gota ujë në ditë digjnin më shumë kalori sesa ata që pinin katër. Për të qëndruar të hidratuar, duhet të pini një gotë ujë - ose një pije tjetër pa sheqer - para çdo vakti dhe snacku të lehtë. Për snack, zgjidhni fruta dhe perime të freskëta, të cilat përmbajnë natyrshëm ujë, në vend të gjevrekut “fast-food”, patate të skuqura ose ushqime të tjera të paketuara. Pirja e çajit jeshil ofron përfitimet e kombinuara të kafeinës, substance që ka treguar se përshpejtojnë metabolizmin për disa orë. Hulumtimet sugjerojnë se pirja e 2 deri në 4 filxhanë caji mund ta shtyjë trupin të djegë 17% më shumë kalori gjatë ushtrimeve mesatarisht të forta për një kohë të shkurtër.

-Aktiviteti fizik. Praktikoni vazhdimisht (të paktën 3 herë në javë) aktivitet fizik aerobik si ecje, çiklizëm, not etj., duke alternuar me ushtrime anaerobe në tokë ose me pesha të përshtatshme për gjendjen tuaj.

-Për të marrë udhëzime specifike si dhe një regjim ushqimor të personalizuar, të përshtatshëm për ju, mund të vini pranë klinikës FitHealth për të lënë takim me mjeken nutricioniste. Ndryshimi drejt një jetese më të shëndetshme mund të jetë nje hap larg!