6 këshilla rreth të ushqyerit në verë

Me ardhjen e verës ditët bëhen më të gjata, temperaturat ngrohen, djersitemi më shumë dhe për këtë arsye humbasim shumë minerale, duke fituar lodhje dhe rraskapitje më të madhe: për këto arsye nevojat tona dietike ndryshojnë në krahasim me pjesën tjetër të vitit. Për më tepër, kur shkoni me pushime, është më e lehtë të përfitoni nga rastet kur hani jashtë, të cilat shpesh shoqërohen, për fat të keq, edhe me më pak vëmendje ndaj cilësisë së ushqimit dhe kalorive. Megjithatë, ndjekja e disa këshillave dietike mund të jetë e dobishme për të përballuar vapën e verës, duke reduktuar rrezikun e dehidrimit, një ndërlikim që prek kryesisht fëmijët, të moshuarit dhe gratë shtatzëna, por edhe për të kursyer ato kilogramë të tepërt që do të ndikonin në veshjen e rrobave tona të banjës. Le të shohim se cilat.

Fjalëkalimi: "ujë!"

Në verë, me rritjen e temperaturave, djersiteni më shumë dhe humbni shumë lëngje. Prandaj, ruajtja e hidratimit të duhur është çelësi për rimbushjen e lëngjeve të humbura nga djersitja: çdo ditë duhet të pini të paktën një litër e gjysmë ujë ose 8 gota. Ju duhet të hidratoheni sa më shumë, edhe nëse nuk keni ndjesinë e etjes, sepse, ndonjëherë, kur e ndjejmë, tashmë është tepër vonë dhe simptomat e dehidrimit mund të jenë shfaqur tashmë. Kjo gjendje nuk duhet nënvlerësuar sepse mungesa e ujit mund të çojë në probleme serioze të shëndetit dhe konfuzion, veçanërisht nëse shoqërohet me temperature te larta. Për më tepër, duke pirë sasinë e duhur të ujit në ditë, është e mundur të parandaloni papërsosmëritë e bezdisshme siç është celuliti.

Më shumë fruta dhe perime të freskëta

Pikërisht gjatë stinës së verës, natyra na siguron një gamë të gjerë frutash dhe perimesh, për të kënaqur shijet e të gjithëve dhe mbi të gjitha për të na paralajmëruar për rëndësinë e tyre. Në fakt, kur djersitemi, jo vetëm humbim ujë, por edhe shumë kripëra minerale dhe vitamina të tretshme në ujë: kjo është arsyeja pse ndihemi më të lodhur dhe të rraskapitur gjatë verës. Frutat dhe perimet e freskëta janë shumë të pasura me ujë, kripëra minerale dhe vitamina, prandaj është mirë që të bëhet një furnizim i mirë me to për të rifutur mikronutrientët e humbur nga djersa dhe për të përballuar më mirë ditët më të nxehta. Mjaftojnë tre porcione perime dhe 2-3 fruta të stinës në ditë për të përballuar vapën e verës dhe për të fituar mirëqenie.

 

Nxitja e tretjes

Në vapë, tretja ngadalësohet, prandaj është e rëndësishme të ndihmojmë trupin tonë të punojë në mënyrë efikase. Si? Para së gjithash, është e nevojshme të moderohet konsumi i pjatave të përpunuara dhe me shumë yndyrë, duke kufizuar përgatitjet që përmbajnë, për shembull, krem, gjalpë, margarinë, majonezë ose ushqime të skuqura. Preferohet të zgjidhni ushqime të freskëta, lehtësisht të tretshme dhe të pasura me ujë, mundësisht të ziera në avull, në mënyrë që furnizimi me lëndë ushqyese (vitamina dhe minerale) të mbetet i pandryshuar. Për të qënë të shëndetshëm, mund të përdorni dy lugë çaji vaj ulliri të papërpunuar dhe, natyrisht, duhet t'i kushtoni gjithmonë vëmendje porcioneve.

Ushqim i sigurt

Është thelbësore të respektojmë metodat e ruajtjes së ushqimit që konsumojmë, veçanërisht në prani të nxehtësisë së verës. Nëse vendosni të hani një vakt të përgatitur jashtë shtëpisë, këshillohet të përdorni një qese më të freskët duke futur tabletat e duhura frigoriferike, ose frigoriferë të vegjël portativë, ku mund të ruani ushqimin në mënyrë korrekte. Ruajtja e zinxhirit të ftohtë është thelbësore: ruajtja e dobët e ushqimit ju ekspozon ndaj një rreziku më të madh të kontraktimit të baktereve të zorrëve që mund të shkaktojnë gastroenterit dhe të kontribuojnë në dehidratim. Nëse koha juaj është e kufizuar, mos i neglizhoni vaktet tuaja! Abonohu pranë FitHealth Catering dhe ushqehu shëndetshë gjatë verës së nxehtë që na pret!

Mos i anashkaloni vaktet, por  fokusohuni tek ushqimet e freskëta dhe të shëndetshme

Snack-et  janë vakte në të gjitha aspektet, edhe pse shumë shpesh ato nënvlerësohen dhe konsiderohen si të panevojshme. Në fakt, ato luajnë një rol thelbësor në të gjitha moshat, sepse ushqimet ndihmojnë në mbajtjen aktive të metabolizmit, duke përcaktuar kështu një sërë avantazhesh: ato ju lejojnë të shpërndani më mirë energjinë (kaloritë) gjatë gjithë ditës, të ruani nivelet e sheqerit në gjak (dhe rrjedhimisht insulinën) më konstante dhe ju lejon të shkoni në drekë dhe darkë pa qenë shumë i uritur dhe për rrjedhojë pa rrezikun e futjes së kalorive të tepërta. Për të njëjtat arsye, këshillohet fuqimisht të mos anashkaloni vaktet e tjera. Disa propozime për ushqime të freskëta dhe të shëndetshme mund të jenë: një kos me pak yndyrë me disa fruta të freskëta, një smoothie, ose më mirë, një ekstrakt frutash ose perimesh, një grusht (30 g) fruta pylli si arra, bajame ose lajthi.

Kujdes pijet

Është mirë të moderoni konsumimin e pijeve me sheqer të shtuar, si lëngjet e frutave, kola, sode portokalli, çajra të ftohtë etj. Jo vetëm për çështjen e cilësisë së dobët ushqyese, sepse këto pije përmbajnë kryesisht kalori boshe, domethënë japin energji (të dhënë nga sheqeri) por jo lëndë ushqyese, por mbi të gjitha sepse, duke rikthyer lëngjet në zorrë, mund të theksojnë dehidratimin. Ky problem shfaqet më shumë tek fëmijët, sidomos në vapë. Gjithashtu duhet të jeni të kujdesshëm me alkoolin, sepse alkooli përveçse ka shumë kalori dhe ka edhe kalori boshe, është një substancë vazodiluese që rrit ndjesinë e nxehtësisë dhe rrjedhimisht djersitjen. Femrat mund të pinë një gotë verë në ditë, ndërsa meshkujt maksimumi dy.