Respektoni kohën e vakteve: pse është e rëndësishme?

Respektimi i orareve të vakteve është po aq i rëndësishëm sa edhe zgjedhja e një vakti të ekuilibruar dhe me vlera ushqyese. Mund të duket si një çështje e parëndësishme, por nuk është: të kesh një dietë të ekuilibruar, por edhe të humbësh peshë, respektimi i kohës së vaktit është thelbësor.

Respektoni orarin e vaktit: mjekët shpjegojnë pse është kaq i rëndësishëm?

Të bësh një jetë plot tension, të mos kesh kohë për të gatuar dhe shpesh as kohë për të ngrënë: kjo është jeta me të cilën përballemi shpesh. Por, ndryshe nga sa mendoni, respektimi i orareve të vakteve është i rëndësishëm për të shmangur problemet afatgjata shëndetësore, por edhe për të humbur peshë në mënyrë më të ekuilibruar.

 

Koha e vakteve: mendimet e nutricionistëve.

“Kur marrim parasysh dietën tonë, ne fokusohemi pothuajse ekskluzivisht në atë që duhet të hamë dhe vetëm disa herë fokusohemi se kur duhet të hamë”. "Studimet e fundit kronobiologjike, nga ana tjetër, tregojnë se si të ngrënit në një kohë të caktuar dhe jo në një tjetër mund të bëjë një ndryshim të madh, si në aftësinë për të tretur ashtu edhe në aftësinë për të metabolizuar lëndët ushqyese".

 

Trupi, “pret” ushqimin në orare të caktuara: “Trupi ynë ka kujtesën e tij, ka një orë biologjike dhe falë zakoneve pret ushqimin në orare të caktuara. Më pas fillon një fazë e quajtur “aktiviteti parashikues i ushqimit”, i cili zgjat nga një deri në dy orë dhe i paraprin vaktit, në të cilin përgatitet për mbërritjen e ushqimit”. Por çfarë ndodh nëse e anashkalojmë një vakt ose e shtyjmë atë për një kohë të gjatë? “Nëse e anashkalojmë një vakt ose e zhvendosim shumë kohën, ne krijojmë një mospërputhje midis pritjes së vaktit dhe vaktit aktual. Kjo mund të çojë, në afat të gjatë, në probleme shëndetësore, por edhe në probleme psikologjike”.

Ka disa studime që konfirmojnë rëndësinë e të paturit orar të rregullt ushqyerje. Për shembull, hulumtimi nga “International Journal of Obesity” tregon se si mosrespektimi i orarit të vaktit mund të lidhet me një rrezik në rritje të zhvillimit të sëmundjeve kardiovaskulare, presionit të lartë të gjakut, diabetit dhe obezitetit. Një tjetër studim nga Qendra Kombëtare për Informacionin Bioteknologjik gjithashtu konfirmon problemin. Sipas të dhënave, në fakt, ata që nuk ndjekin një program të rregullt të planifikimit të vakteve janë më të prirur për të zhvilluar obezitet sesa ata që janë në gjendje të hanë gjithmonë në të njëjtën kohë.

Rëndësia e 5 vakteve në ditë.

 

Një ndarje e ekuilibruar e të ushqyerit, me 5 vakte të shpërndara gjatë gjithë ditës, redukton ngarkesën në stomak dhe zorrë dhe nxit tretjen. Shpërndarja e duhur e vakteve ndihmon gjithashtu në përthithjen e lëndëve ushqyese që merrni dhe ju ndihmon të përdorni më mirë energjinë që ju japin. Prandaj është thelbësore të hani 5 vakte në ditë: për të rritur metabolizmin dhe për të djegur më shumë kalori.

Për më tepër, vaktet nuk duhet të anashkalohen kurrë: trupi e percepton mungesën e ushqimit si një periudhë urgjente dhe përpiqet të grumbullojë sa më shumë yndyrë për të përballuar problemin.

 

Shmangia e vakteve ose ulja e kalorive vetë mund të bllokojë metabolizmin: përkundrazi, të ngrënit shpesh ndihmon në lëvizjen e metabolizmit.

Cilat janë orët më të mira për tu ushqyer?

Sipas disa studimeve, ka kohë më të mira se të tjerat për të ngrënë një vakt të caktuar. Për shembull, koha më e mirë e ditës për të ngrënë mëngjes është nga ora 7 deri në 8 të mëngjesit. Në këtë fazë trupi ynë po zgjohet dhe tenton të djegë më shpejt kaloritë e furnizuara. Në këtë vakt, duhet të konsumoni 20% të kalorive të pritura gjatë gjithë ditës. Mos harroni se mëngjesi është një vakt shumë i rëndësishëm – nuk duhet ta anashkaloni kurrë.

Snack-u i mesditës, që vjen vetvetiu, duhet të hahet rreth orës 10.30-11 të mëngjesit, për të shmangur rrëshqitjen e drekës shumë larg. Në këtë rast duhet të konsumoni 10% të totalit të kalorive.

Dreka duhet të hahet rreth orës 13:00-14:00, duke marrë parasysh marrjen e kalorive prej 30% të totalit. Në orët në vijim, në fakt, metabolizmi juaj do të aktivizohet, duke mos lejuar kështu trupin tuaj të grumbullojë yndyrë.

 

Një tjetër snack pasdite, midis orës 17 dhe 18 dhe darka midis orës 20 dhe 21: 00 edhe në këtë rast, 10% e kalorive për snack, 30% për darkë. Të hash shumë vonë është e gabuar, siç është ngrënia e ushqimeve të rënda ose ushqimeve që përmbajnë substanca stimuluese, ose një natë pa gjumë.

Pranë klinikës FitHealth ju mund të merrni regjimin tuaj të personalizuar bazuar në kalorazhin e nevojshëm ( pas kryerjes së matjeve të detajuara trupore) për ju dhe profilin e përgjithshëm shëndetësor.

Humbni peshë duke respektuar kohën e ngrënies

 

Respektimi i kohës së vaktit është gjithashtu i rëndësishëm për ata që përpiqen të humbin peshë me një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar. Shmangia e darkës shumë vonë, për shembull, parandalon një sërë problemesh jo vetëm me tretjen, por edhe pagjumësinë.

 

Hulumtimi i kryer nga Brigham and Women's Hospital në Boston dhe Universiteti i Murcias (Spanjë) dhe i botuar në Revistën Ndërkombëtare të Obezitetit, tregon se si personat me dietë që hanin drekë para orës 15:00 humbën rreth 30% më shumë peshë në krahasim me ata që hanë zakonisht më vonë. Hulumtimi ekzaminoi 420 vullnetarë në një dietë të kontrolluar për 20 javë: të dhënat tregojnë se ata që prisnin vaktin humbën 11 kilogramë, 2.5 më shumë se sa ata që kishin ardhur vonë.

Nëse dita juaj është shumë e ngarkuar FitHealth Catering ju vjen në ndihmë duke sjellë në kohë ushqimin tuaj të shëndetshëm.

Aksesoni Shërbimet

Në FitHealth Clinic do të gjeni shërbimet më të mira për të përmirësuar jetën tuaj.