Periudhat e gjata të urisë nuk ju bëjnë të humbni peshë!

Shumë njerëz mendojnë se për të humbur peshë duhet të jeni të uritur dhe se një dietë hipokalorike është e vetmja mënyrë për të humbur peshë shpejt. Ka të ngjarë që një dietë tepër kufizuese, "e bërë vetë" ose e rekomanduar nga faqet e internetit dhe gazetat, por pa bazë shkencore (dieta tipike "e urisë"), mund t'ju bëjë të humbni shumë kilogramë në një kohë të shkurtër. Megjithatë, efektet janë shpesh kundërproduktive, jo vetëm për rreziqet në dëm të shëndetit tonë, por mbi të gjitha sepse rezultatet nuk kanë gjasa të zgjasin me kalimin e kohës. Ndodh, në fakt, që kur rifilloni të hani normalisht, në shumicën e rasteve, të rifitoni peshën e humbur.

Dietat “e bëra vetë”: rreziqe për shëndetin

Shumë njerëz, duke shpresuar për të humbur peshë shpejt, vendosin të ndjekin një dietë pa u konsultuar me një nutricionist, përkundrazi ia besojnë shëndetin e tyre këshillave të miqve dhe të afërmve ose kërkojnë një zgjidhje në internet. Gama e dietave të propozuara është e gjerë: ekziston dieta e disociuar (karbohidratet në drekë dhe proteinat në darkë), dieta me proteina të larta (e quajtur edhe "me karbohidrate të ulëta"), dieta me fruta vetëm për 10 ditë dhe lista vazhdon.

Kjo lloj diete, nëse vazhdon për disa javë, mund të jetë e rrezikshme për shëndetin tonë. Për shembull, dieta e disociuar mund të shkaktojë shqetësime metabolike dhe probleme me mëlçinë. Ato që bazohen vetëm në fruta ose perime, mund të shkaktojnë mungesë të proteinave dhe të vitaminave shumë të rëndësishme B, veçanërisht B12, të përfshira në ushqimet me origjinë shtazore si qumështi, kosi, mungesa e të cilave mund të shkaktojë një ndjesi të fortë dobësie, si dhe rrit rrezikun e vuajtjes nga zorra e irrituar dhe fryrje barku. Së fundi, dietat me shumë proteina na bëjnë të heqim dorë nga karbohidratet në favor të yndyrave, duke sjellë rreziqe serioze për shëndetin, duke përfshirë një rritje të mundshme të sëmundjeve kardiovaskulare, osteoporozës, sëmundjeve të veshkave dhe një rrezik më të madh të vdekshmërisë.

Edhe ndjekja e një diete të ekuilibruar, por shumë kufizuese nga pikëpamja kalorike (p.sh. kalimi nga 2000 në 1200 Kcal) e nënshtron trupin në stres të tepruar, duke shkaktuar frustrim, dobësi dhe humor të rënë, duke përkeqësuar mirëqenien psikofizike të personit.

Të jesh i uritur nuk do të thotë të humbësh peshë

 

Dietat tepër kufizuese (shumë pak kalori) ose të pabalancuara (shumë pak karbohidrate, shumë pak ose shumë proteina, etj.) në fakt çojnë në humbje të shpejtë të peshës, por kjo peshë do të rifitohet lehtësisht kur të ktheheni në ushqimin normal (efekti yo-yo ).

Dietat hipokalorike shpesh e bëjnë trupin tonë të konsumojë më pak yndyrë dhe humbja e masës muskulare nga ana tjeter redukton funksionimin e metabolizmit tonë. Në fakt, për çdo kilogram të masës muskulare të humbur metabolizmi ynë ulet me rreth 40 kcal. Kjo do të thotë se nëse humbasim 5 kilogramë masë muskulare, funksionaliteti i metabolizmit tonë zvogëlohet me 200 kalori. Pasi i kthehemi të ngrënit normal, për shembull duke marrë 1800 Kcal siç bënim përpara se të shëndoheshim, dhe kryejmë të njëjtin nivel aktiviteti fizik, trupi ynë është i aftë të konsumojë vetëm 1600 Kcal; 200 kaloritë shtesë (ato që nuk digjen) do të përdoren për të ushqyer rezervat tona të yndyrës. Rezultati?

Ruajtja e peshës pas një diete të rëndë është shumë e vështirë: për ta bërë këtë do të duhet patjeter një takim me nutricionistin.

Pika e fillimit: llogaritja e BMI

Siç thamë, nëse doni të humbni peshë në mënyrë korrekte, zgjidhja më e mirë është të kontaktoni një nutricionist i cili do t'ju vizitojë, do të masë pika të ndryshme në trupin tuaj, do të vendosë raportin tuaj midis masës muskulare dhe masës yndyrore dhe në varësi të metabolizmit tuaj. vendosni një dietë të dobishme dhe të ekuilibruar.

Megjithatë, nëse jeni kurioz të dini sa jeni në të vërtetë "të shëndoshë", mund ta përcaktoni BMI-në tuaj (Indeksin e masës trupore). Ky indeks do t'ju tregojë, në përgjithësi, në çfarë gjendje jeni, pra nëse jeni nën peshë, peshë normale, mbipeshë apo obez.

Llogaritja e BMI-së është një zakon i mirë për të kontrolluar dhe mësuar më shumë rreth trupit tuaj. Klinika FitHealth ju mundëson matje të detajuara trupore, konsultë me mjeken nutricioniste si dhe regjim të shkruar. FitHealth group ju mundëson dhe abonimin në një regjim të personalizuar Cateringu. Kliko këtu për tu informuar.

Si të hamë?

 

Për të humbur peshë siç duhet, çdo vakt duhet të jetë sa më i balancuar në makronutrientë (karbohidratet 58%, proteinat 16%, yndyrat 26%). Një vakt i plotë dhe i ekuilibruar pengon fillimin e urisë pasi trupi do të jetë i “zënë” në tretjen e ushqimeve të ndryshme për një kohë të mjaftueshme për të siguruar ndjenjën e ngopjes. Megjithatë, është e rëndësishme që vakti të zgjasë rreth 30 minuta dhe, në çdo rast, jo më pak se 20: vetëm pas 20 minutash trupi ynë fillon të dërgojë mesazhe ngopjeje. Kjo ju lejon të mos e teproni !

Me një dietë të ekuilibruar pengohet humbja e masës muskulare, sepse organizmi furnizohet me të gjitha lëndët ushqyese që i nevojiten.

 

Këshilla praktike për dietën tuaj

   - Mos humbisni ushqime komplekse si buka, makaronat, drithërat dhe patatet që japin energji të ngadaltë të çlirimit. Preferoni drithërat integrale mbi analoget e rafinuara pasi fibrat që përmbajnë ato ndihmojnë në rritjen e ndjenjës së ngopjes, si dhe kryejnë funksione të tjera të dobishme për trupin.

   - Sigurohuni që të keni sasinë e duhur të proteinave. Në çdo vakt, hani një ushqim të ndryshëm sipas zgjedhjes suaj midis mishit, peshkut, vezëve.

   - Mos humbisni asnjëherë një porcion perimesh për drekë dhe darkë, pasi është në gjendje të mbushë stomakun pa shtuar kalori, si dhe të jetë i pasur me mikroelemente (minerale, vitamina, antioksidantë, fibra etj.) të çmuara për organizmin.

  -  Për ëmbëlsirë, hani fruta të stinës çdo ditë.

  - Pini ujë lirisht: nuk është e vërtetë që uji gjatë ngrënies ngadalëson tretjen. Në vend të kësaj, zvogëloni ose eliminoni konsumin e alkoolit i cili sjell kalori, por jo lëndë ushqyese.

   - Preferoni vaj ulliri ekstra të virgjër, mundësisht në sasi jo më shumë se një lugë çaji për vakt. Po ashtu shmangni ose kufizoni përdorimin e gjalpit.